ویدیو : بهاره رهنما در افتتاحیه فستیوال فیلم آمی کورت ایتالیا

به تازگی ویدیویی از بهاره رهنما در افتتاحیه فستیوال فیلم آمی کورت ایتالیا در رسانه ها پخش شده که حواشی بسیاری را توسط کابران ایجاد کرده است.

اخیرا ویدیویی از بهاره رهنما در جشنواره بزرگ فیلم آمی کورت ایتالیا در رسانه ها وایرال شده است. گویا ویدیویی از بهاره رهنما در جشنواره آمی کورت ایتالیا حواشی زیادی را برایش ایجاد کرده است.

بهاره رهنما در افتتاحیه فستیوال فیلم آمی کورت

حضور بهاره رهنما در فستیوال آمی کورت ایتالیا

بهاره رهنما بازیگر ایرانی است. بهاره رهنما بسیار پرحاشیه است. بهاره رهنما علاوه بر بازیگری کارگردانی هم می کند. بهاره رهنما دستی هم در شاعری دارد و کتاب چاپ کرده است. او جاری سابق شقایق دهقان بازیگر است. بهاره رهنما عکسی جدید کنار بازیگر خارجی گابریل کرادو منتشر کرد.

بهاره رهنما بازیگر و کارگردان عکسی جدید از خودش منتشر کرده است. بهاره رهنما جز بازیگران پرحاشیه است. بهاره رهنما شاعر نیز می‌باشد و کتاب هم چاپ کرده است. بهاره رهنما دوبار ازدواج کرده است. همسر اول بهاره رهنما نویسنده مطرح ایرانی ، پیمان قاسم خانی بوده است.

بهاره رهنما در افتتاحیه فستیوال فیلم آمی کورت
حضور بهاره رهنما در فستیوال آمی کورت ایتالیا

بهاره رهنما در جشنواره بزرگ فیلم آمی کورت ایتالیا

در ادامه می‌توانید ویدیویی از بهاره رهنما در جشنواره آمی کورت ایتالیا را ببینید:

 

رهنما علاوه بر تحصیل در رشته ادبیات نمایشی دوره های آموزش فیلمسازی و بازیگری را نیز در مرکز آموزش فیلمسازی گذرانده است. اولین بار در سال ۱۳۷۰ جلوی دوربین ظاهر شد و به طور رسمی کارش را با فیلم سینمایی افعی در سینما شروع کرد البته ناگفته نماند که قبلا در چند نمایش بازی کرده و در عرصه تاتر فعال بوده است. از جمله آثار بازیگری وی در فیلمها و سریالهای می‌توان به سریال زیرزمین و بچه مهندس و خوب بد زشت و همچنین فیلم سینمایی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *