ببینید : ویدیو غم انگیز از مزار هنرمندان همراه با صدای آنها

امروز ویدیو غم انگیز از مزار هنرمندان همراه با صدای آنها در رسانه های مجازی فارسی وایرال شده که بسیار ناراحت کننده و تاثیر گذار بوده است.

اخیرا فیلم مزار هنرمندان معروف با صدای آنها در فضای مجازی پخش شده است. گویا ویدیویی ناراحت کننده از مزار هنرپیشگان ایرانی در فضای مجازی جزء پر بازدید ترین ها قرار گرفته است.

ویدیو غم انگیز از مزار هنرمندان همراه با صدای آنها

ویدیویی از مزار هنرمندان همراه با دیالوگ هایشان

گویا ویدیویی از مزار هنرمندان پخش شده که بسیار جذاب می‌باشد. همچنین امروز اتفاقی در فضای مجازی با مقاله ای مواجه شدم با عنوان قبور هنرمندان و متن سنگ قبر آنها که برایم خیلی جالب بود.

یکی از رسومی که پس از مرگ توسط بازماندگان انجام می شود، نوشتن متن یا شعری روی سنگ قبر شخصی است که از دنیا رفته است، نوشته ای که برای همیشه روی سنگ قبر آنها حک می شود و جاویدان و ماندگار می ماند. شاید برای شما هم جالب باشد بدانید قبور هنرمندان و افراد معروف و متن سنگ قبر آنها به چه صورت است.

ویدیو غم انگیز از مزار هنرمندان همراه با صدای آنها
ویدیویی از مزار هنرمندان همراه با دیالوگ هایشان

فیلم مزار هنرمندان معروف با صدای آنها

در ادامه می‌توانید ویدیویی ناراحت کننده از مزار هنرپیشگان ایرانی را ببینید:

اول می خواستم سنگ قبر استاد شکیبایی را انتخاب کنم ولی دیگر عزیزان از دست رفته که هر یک خود هنرمند بزرگ هستند مرا ملزم کرد که من نیز با احترام همه این هنرمندان را انتخاب کنم. البته خود نیز هنرمندان بزرگ دیگری را به این مجموعه اضافه کردم. روحشان شاد. در ادامه تعدادی از سنگ قبر هنرمندان عزیز کشورمان جمع آوری شده است.

روزهای پنجشنبه و جمعه افراد زیادی برای دیدن مزار چهره‌های مشهور به قطعه هنرمندان می‌روند و گاهی با دیدن سنگ قبر بعضی از چهره‌ها با تعجب می‌پرسند؛ ای وای کِی مُرد؟ چه سنگ قبر قشنگی!

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *