ویدیو : پرواز هیجانی راضیه دهقان بازیگر نون خ

به تازگی ویدیویی از پرواز هیجانی راضیه دهقان بازیگر نون خ در رسانه ها پخش شده که سر صدای زیادی را توسط کاربران ایجاد کرده است.

اخیرا ویدیویی از ورزش خطرناک راضیه دهقان در رسانه های مجازی وایرال شد. ویدیو پرواز خطرناک راضیه دهقان بسیاری از کاربران را شوکه کرده است.

پرواز هیجانی راضیه دهقان بازیگر نون خ

پرش هیجانی راضیه دهقان

گویا ورزش های خطرناک بین هنرمندان محبوب شده که اخیرا نیز ویدیویی از پرواز راضیه دهقان وایرال شده که بسیار هیجان انگیز است. به صورت جدی از سال 1385 وقتی 16 ساله بود با آموزشگاه «هفت هنر کرج» شروع کرد و تا سال 1390 فعالیت اش در صحنه تئاتر ادامه داشت، می گوید در دوران دبیرستان برای فیلمی در لوکیشن اصفهان انتخامب شدم که به خاطر مخالفت پدرم امکان پذیر نشد.

بعد از مدت ها دوری از عرصه تئاتر سال 1398 با فیلم «اشک برف» به کارگردانی محمود مقامی اولین بار جلوی دروبین رفت که نیلوفر شهیدی، فریبا ترکاشوند، زهره حمیدی و کیانوش گرامی از جمله بازیگران این مجموعه بودند. در نوروز 1399 با سریال «میانبر» بازی در قاب تلویزیون را تجربه کرد سپس مرداد همین سال در فیلم تلویزیونی «پشت دیوار خوشبختی» ایفای نقش کرد.

پرواز هیجانی راضیه دهقان بازیگر نون خ
پرش هیجانی راضیه دهقان

ورزش خطرناک راضیه دهقان

در ادامه می‌توانید ویدیویی از پرواز خطرناک راضیه دهقان را ببینید:

همچنین چندی پیش خبری مبنی بر دوچرخه سواری راضیه دهقان روی آب این روزها جنجالی شد. برای تماشای ویدیوی باورنکردنی دوچرخه سواری بازیگر نون خ روی آب همراه ما باشید. جرعت بالای خانم بازیگر و دوچرخه روی آب او باعث تعجب بسیار کاربران مجازی شد. راضیه دهقان روی آب دوچرخ سواری می‌کند. این ویدیو توجه کاربران را به سمت خودش جلب کرد. ویدیوی از حرکت زیبای بازیگر نون خ روی آب دست به دست می‌چرخد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *