ویدیو : استقبال مردم از کنسرت های رضا صادقی در اروپا

به تازگی ویدیویی از استقبال مردم از کنسرت های رضا صادقی در اروپا در رسانه های مجازی پخش شده که بسیاری از کابران مجازی را شوکه کرده است.

اخیرا ویدیویی از دیدار مردم و استقبال از کنسرت های رضا صادقی در رسانه های فارسی پخش شده است. گویا بازدید مردم از کنسرت های رضا صادقی در اروپا سر صدای زیادی را در رسانه ها داشته است.

استقبال مردم از کنسرت های رضا صادقی در اروپا

حضور مردم در کنسرت های رضا صادقی در کشور های اروپایی

رضا صادقی خواننده شناخته شده موسیقی پاپ ایران ساعاتی پیش از ایران خارج شد. با حل مشکل ممنوع الخروجی، «رضا صادقی» ساعاتی پیش این خواننده از ایران خارج شد تا به زودی تور بزرگ کنسرت‌هایش در اروپا را روی صحنه ببرد.

مشکل ممنوع‌ الخروجی این خواننده با رایزنی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حل شد. چندی پیش برخی از خوانندگان موسیقی پاپ مدعی شدند که مشکل ممنوع‌ الخروجی و برگزاری کنسرت در ایران و کشورهای دیگر دارند که این مشکل با رایزنی‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مرتفع شد و در روزهای آینده شاهد برگزاری کنسرت ماکان بند، رضا صادقی و … در ایران و خارج از کشور خواهیم بود.

حضور مردم در کنسرت های رضا صادقی در کشور های اروپایی

بازدید مردم از کنسرت های رضا صادقی در اروپا

در ادامه می‌توانید ویدیویی از دیدار مردم و استقبال از کنسرت های رضا صادقی را ببینید:

رضا صادقی با اینکه کارش را دهه هفتاد آغاز کرد. اما در دهه هشتاد به شهرت رسید و به واسطه شنیده شدن آثار به برنامه‌های تلویزیونی دعوت می‌شد؛ اما او به تازگی ویدئوی حضور در یک برنامه تلویزیونی در سال ۱۳۸۵ را منتشر کرده و دست به افشاگری زده است. او مدعی شده که مسئولان برنامه از او خواسته اند که اثرش را با سانسور اجرا کند.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *