ببینید: فتوکال فیلم باربی با حضور مارگو رابی و رایان گاسلینگ

فتوکال فیلم باربی با حضور مارگو رابی و رایان گاسلینگ به کارگردانی گرتا گرویگ است. همچنین فیلمنامه باربی را همراه با نوآ بامباخ نوشته است.

فتوکال فیلم Barbie با حضور مارگو رابی و رایان گاسلینگ در نقش باربی و کن در بورلی هیلز برگزار شد. مارگوت رابی ستاره باربی، فاش می‌کند که قبل از بازی در نقش عروسک همنام در این فیلم کمدی فانتزی به کارگردانی گرتا گرویگ نیاز داشت تا رویای خود را به واقعیت تبدیل کند.

فتوکال فیلم باربی با حضور مارگو رابی و رایان گاسلینگ

فتوکال Barbie با حضور مارگو رابی و رایان گاسلینگ

مارگو رابی درباره مفهوم خانه رویایی مقدس، یک درخواست عجیب از گرویگ داشت. مارگو رابی گفت:

و مثل اولین چیزی بود که وقتی برای اولین بار نشستیم، درباره فیلم صحبت کردیم، به گرتا گفتم. من دیدگاه شما را دنبال خواهم کرد. لطفا، لطفا، لطفا، آیا می توانیم یک خانه رویایی داشته باشیم که در آن او یک سرسره داشته باشد که از اتاق خوابش به سمت استخرش می رود، زیرا این هدف من در زندگی است.

فتوکال فیلم باربی با حضور مارگو رابی و رایان گاسلینگ

فتوکال باربی با حضور مارگو رابی و رایان گاسلینگ

فتوکال فیلم باربی با حضور رایان گاسلینگ و مارگو رابی برگزار شد. گاسلینگ در رویداد سینماکان گفته بود:

باید روراست باشم، تا پیش از این فیلم شخصیت کن را از دور می‌شناختم. کن را از درون نمی‌شناختم. اگر بخواهم واقعاً صادق باشم، باید بگویم که در انرژی کن خودم شک کردم. نمی‌دیدمش. مارگو و گرتا بودند که آن بخش از من را از جایی احضار کردند. یک روز دیدم که در حال رنگ کردن موها و تیغ کشیدن پاهای خود هستم و لباس‌های نئونی پوشیده‌ام و در ساحل ونیز کفش اسکیت بازی می‌کنم. مثل یک تب به سراغم آمد، مثل یک تب مخملک.

فتوکال فیلم Barbie با حضور رایان گاسلینگ و مارگو رابی

فتوکال فیلم باربی با حضور مارگو رابی و رایان گاسلینگ

باربی یک فیلم کمدی، فانتزی آمریکایی به کارگردانی گرتا گرویگ است که فیلمنامه آن را با نوآ بامباخ نوشته است. این فیلم که بر اساس عروسک‌های مد باربی ساخته متل و با الهام از کتاب غیرداستانی Reviving Ophelia نوشته مری پایفر در سال 1994 ساخته شده است، اولین فیلم باربی زنده پس از چندین انیمیشن کامپیوتری مستقیم به ویدئو و پخش فیلم‌های تلویزیونی است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *