رد کردن دعوت مگان مارکل توسط تیلور سوییفت [+جزئیات]

خبر رد کردن دعوت مگان مارکل توسط تیلور سوییفت برای مصاحبه در پادکست Archetypes بسیار خبرساز شد. با جزئیات رد کردن Archetypes توسط سوییفت همراه فیگار باشید.

به تازگی تیلور سوییفت دعوت مگان مارکل برای مصاحبه در پادکست Archetypes را نپذیرفته است. مارکل که شخصاً از سوییفت دعوت کرده است! یادداشتی برای تیلور سوییفت فرستاده و از او برای حضور در پادکست «کهن‌الگوها» (Archetypes) دعوت کرده است.

رد کردن دعوت مگان مارکل توسط تیلور سوییفت

تیلور سوییفت دعوت مگان مارکل برای پادکست Archetypes را رد کرد

وال استریت ژورنال گزارش داده است که سوییفت شخصاً به درخواست دوشس ساسکس واکنش نشان نمی‌دهد اما از طریق یکی از نمایندگانش آن را رد می‌کند.

رد کردن دعوت مگان مارکل توسط تیلور سوییفت

دعوت مگان مارکل توسط تیلور سوییفت پذیزفته نشد

اوایل ژوئن مارکل ۴۱ ساله اعلام کرد که همسرش «شاهزاده هری» به همکاری با اسپاتیفای که سه سال پیش با او قراردادی ۲۰ میلیون دلاری منعقد کرده بود و پادکست «کهن‌الگوها» را پخش می‌کرد پایان داده است.

پادکست ستاره سابق سریال Suits اگرچه مخاطبین زیادی داشت اما این زوج برای جبران هزینه‌های تولیدش به اندازه کافی محتوا تولید نمی‌کردند. اسپاتیفای و استودیوی آرچ‌ول با انتشار بیانیه‌ای کنسل شدن این پادکست را تأیید کرده‌اند.

ریس ویترسپون ثروتمندترین بازیگر زن دنیا لقب گرفت ؛ جایگاه 59 را از آن خود کرد

مارکل در یکی از اپیزودهای این پادکست یادآوری می‌کند که در اوایل دوران ورودش به تلویزیون، با او مانند یک «زن جذاب و بی‌عقل» رفتار شده است:

تصوری قالب‌شده وجود داشت برای اینکه ما باید چه ظاهری داشته باشیم. به زیبایی منحصر بود و نه لزوماً عقل. در نهایت از برنامه کناره‌گیری کردم.

پیش‌تر این شایعه شنیده شده بود که مارکل در این پادکست خودش با دیگران مصاحبه نمی‌کند. «اندی کوئن» مجری آمریکایی در برابر این اتهام از مارکل دفاع کرده و به «یواس ویکلی» گفته بود:

البته که [با مارکل] مصاحبه کردم، و او بدون شک [با من مصاحبه کرد]. این شایعه باورکردنی نیست. پادکست او گفت‌وگو با آدم‌هاست. چطور ممکن است مصاحبه نکرده باشد، البته که کرده.

علاوه بر این «بلومبرگ» گزارش داده بود که «شاهزاده هری» به اسپاتیفای پیشنهاد پادکستی داده تا بتواند با افرادی چون «ولادیمیر پوتین»، «دونالد ترامپ» و «مارک زاکربرگ» در مورد آسیب‌های روحی دوران کودکی‌شان مصاحبه کند. در این گزارش آمده است که هری ۳۸ ساله تمایل داشته با «پاپ فرانسیس» درباره مذهب گفت‌وگویی داشته باشد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *