تجمع و شعار دادن مخالفان لایحه حجاب در جلوی مجلس

به تازگی، تصاویری مبنی بر تجمع و شعار دادن مخالفان لایحه حجاب در جلوی مجلس به انتشار رسید که حواشی و بازتاب‌های زیادی را با خودش به همراه داشت.

چندی پیش، حواشی و بازتاب‌هایی زیاد تحت عنوان اخبار شعار مخالف های لایحه حجاب به انتشار رسیده که تصویر مخالفین لایحه حجاب را نشان می‌دهد. شعار و تجمع مخالفان لایحه حجاب حواشی زیادی را به همراه داشت.

شعار دادن مخالفان لایحه حجاب در جلوی مجلس

شعار مخالف های لایحه حجاب

روز گذشته، گروهی از موافقان حجاب با تجمع جلوی مجلس، مخالفت خود را لایحه عفاف و حجاب نشان دادند. بر روی یکی از این پلاکاردهایی که مردم در دست داشتند، نوشته بود:

می‌آید از این لایحه، بوی نفاق و توطئه

بیشتر بخوانید:

فیلم جنجالی شناسایی افراد بی حجاب

جریمه میلیاردی در انتظار بی حجاب‌ها

چندی پیش، نسخه نهایی لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب که هفته گذشته به مجلس شورای اسلامی ارسال شده است، منتشر شد.

 

شعار دادن مخالفان لایحه حجاب در جلوی مجلس
شعار مخالف های لایحه حجاب

شعار و تجمع مخالفان لایحه حجاب

در ادامه می‌توانید تصویر مخالفین لایحه حجاب را ببینید:

شعار دادن مخالفان لایحه حجاب در جلوی مجلس
شعار و تجمع مخالفان لایحه حجاب

لایحه حجاب، بر این پایه است که مأمورین فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران که ضابط قوه قضائی محسوب می‌شوند مکلفند نسبت به اشخاصی که در ملأ عام یا اماکن عمومی یا فضای مجازی اقدام به نقض هنجارهای اجتماعی از جمله کشف حجاب می‌نمایند در مرتبه اول و از طرق مقتضی یا با استفاده از فناوری‌های نوین و سامانه‌های هوشمند نظیر ارسال پیامک تذکر دهند.

در صورت عدم توجه به تذکر و ادامه تخلف یا تکرار مرتکب معادل یک ششم حداکثر جزای نقدی درجه هشت و در مرتبه بعد معادل یک سوم حداکثر جزای نقدی درجه هشت توسط فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران که در این قانون جهت اختصار فراجا نامیده می‌شود از طرق فوق الذکر جریمه خواهد شد. در صورتی که عمل فوق برای مراتب بعدی تکرار شود علاوه بر اعمال جریمه ای معادل یک دوم جزای نقدی درجه هشت مرتکب به مرجع قضائی معرفی و به جزای نقدی درجه هفت محکوم خواهد شد.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *