ببینید : ویدیویی از محسن ابراهیم زاده بعد از اتفاقات کنسرتش

اخیرا ویدیویی از محسن ابراهیم زاده بعد از اتفاقات کنسرتش در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که خیال طرفداران خود را راحت کرده است.

به تازگی ویدیویی از سالم محسن ابراهیم زاده بعد از حوادث کنسرتش در رسانه های مجازی فارسی پخش شده است. گویا ویدیویی از محسن ابراهیم زاده بعد از مریضیش بسیاری از کابران را خوشحال کرده است.

ویدیویی از محسن ابراهیم زاده بعد از اتفاقات کنسرتش

فیلمی از محسن ابراهیم زاده بعد از حال خرابی در کنسرتش

چندی پیش خبری از خراب شدن حال محسن ابراهیم زاده در کنسرت ارومیه در رسانه ها پخش شد که در آخر او راهی به بیمارستان میشود. امروز ویدیویی از او پخش شده که حال او کاملا خوب شده است. چجندی پیش نیز عکسی از محسن ابراهیم‌زاده خواننده پاپ کشور، در کنار پژو 504؛ ماشینی که در ایران با رئیس جمهور سابق یعنی محمود احمدی‌نژاد شناخته می‌شد، عکس یادگاری انداخت.

ویدیویی از محسن ابراهیم زاده بعد از اتفاقات کنسرتش
فیلمی از محسن ابراهیم زاده بعد از حال خرابی در کنسرتش

 ویدیویی از سالم محسن ابراهیم زاده بعد از حوادث کنسرتش,

در ادامه می‌توانید ویدیویی از محسن ابراهیم زاده بعد از مریضیش را ببینید:

محسن ابراهیم زاده متولد ۱۷ شهریور ماه سال ۱۳۶۶ در شهرستان تربت حیدریه استان خراسان رضوی، خواننده، آهنگساز و ترانه سرای سبک پاپ اهل ایران است که فعالیت خود در عرصه موسیقی را از سال ۱۳۸۸ و با انتشار ملودی «هنوز وقتی می‌خندی» آغاز کرد و با خواندن ترانه‌هایی همچون «شب گردی»، «برداشت رفت»، «دونه دونه»، «گل پونه»، «عاشق شدن» و «غلاف»، به اوج شهرت رسید. وی همچنین در سال ۱۳۹۷ خواننده رسمی فینال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا ۲۰۱۸ میان تیم‌های پرسپولیس ایران و کاشیما آنتلرز ژاپن در ورزشگاه آزادی تهران بود.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *