جنجال امبر هرد درباره کنترل نداشتن روی خودش : قربانی خشونت خانگی شده‌ام؟!

به تازگی، صحبت‌های مختلفی از امبر هرد منتشر شد که در ادامه این نوشتار، به صحبت های جنجالی امبر هرد درباره خودش خواهیم پرداخت.

امبر هرد، پس از شکست حقوقی از همسر سابقش جانی دپ، برای اولین بار در دادگاه افترازنی ویرجینیا با یک رسانه آمریکایی گفت و گو کرد که اظهارات جدید مارگو رابی و صحبت های آمبر هرد در رابطه با خودش از خودش را به همراه داشت که امبر هرد و صحبت درباره خودش نشان می‌دهد.

صحبت های جنجالی امبر هرد درباره خودش

درباره خودم حرف نزنید

امبر هرد، در سال ۲۰۲۲ دادگاهی را با جانی دپ (شوهر سابقش) راه انداخت و پس از اینکه متهم شد، با انتشار مقاله‌ای در سایت واشینگتن پست و قربانی خشونت خانگی خواندن خودش به اعتبار دپ لطمه وارد کرد. دپ شکایت ۵۰ میلیون دلاری خودش علیه جانی دپ را ثبت کرد و در پایان دادگاه برنده شد. هرد توافق کرد با پرداخت ۱ میلیون دلار به دپ به این نزاع حقوقی پایان دهد.

بیشتر بخوانید: کنسرت جانی دپ در پاریس ؛ همزمان با بازگشت امبر هرد به فرش قرمز در ایتالیا [+جزئیات]

این بازیگر 37 ساله در آخر هفته در شصت و نهمین جشنواره فیلم تائورمینا در ایتالیا در کنار کارگردان فیلم، کانر آلین ظاهر شد، جایی که او به ددلاین گفت:

خیلی خوشحال هستم که یک اتفاق بسیار وحشتناک را پشت سر گذاشتم و این را تجربه کردم.

بیشتر بخوانید: جانی دپ غرامت یک میلیون دلاری امبر هرد را به خیریه بخشید!

صحبت های جنجالی امبر هرد درباره خودش
اظهارات جدید مارگو رابی

صحبت های آمبر هرد در رابطه با خودش

صحبت های آمبر هرد در رابطه با خودش
امبر هرد و صحبت درباره خودش

دادگاه شش هفته‌ای دپ علیه هرد در ویرجینیا که به صورت زنده پخش ‌می‌شد به یکی از بحث‌برانگیزترین رویدادهای فرهنگی سال تبدیل شد. هرد در طول برگزاری دادگاه با چشمانی اشک‌بار از رفتارهای خشونت‌آمیز هواداران دپ گفت و فاش کرد که عده‌ای او را تهدید می‌کنند که فرزندش را خواهند کشت.

او در ادامه گفت:

بیشتر حرف‌هایی که از دهانم بیرون می‌آید را می‌توانم کنترل کنم. چیزی که نمی‌توانم کنترل کنم این است که غرورم در این پروژه و همه تلاش‌هایمان در این فیلم تحت‌الشعاع کلیپ‌ها و مسائل دیگر قرار می‌گیرد. این موضوع مهمی است که باید یاد بگیرم، اینکه کنترلی روی داستان‌هایی که دیگران پیرامون من خلق می‌کنند ندارم.

بیشتر بخوانید: بارداری امبر هرد پس از جانی دپ [+عکس]

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *