ببینید: تولد چهل و سه سالگی علیرضا نیکبخت در کنار همسرش

عکس تازه منشتر شده از تولد چهل و سه سالگی علیرضا نیکبخت در کنار همسرش در فضای مجازی و شبکات اجتماعی وایرال و توجهات زیادی را جلب خود کرده است.

تصویر جدید تولد نیکبخت در کنار همسرش در فضای مجازی به انتشار رسید که حواشی و بازتاب‌های فراوانی را با خودش به همراه داشت. هواداران زیادی تولد 43 سالگی علیرضا نیکبخت را تبریک و بعضی از دوستان هم انتقاد کرده‌اند. تا انتها با خبر تحت عنوان تولد چهلو سه سالگی علی رضا نیکبخت کنار همسرش همراه فیگار بمانید.

تولد چهل و سه سالگی علیرضا نیکبخت در کنار همسرش

تولد چهل و سه سالگی علی رضا نیکبخت در کنار همسرش

همچنین در اردیبهشت ماه ویدئویی مبنی بر جشن تولد لاکچری نیکبخت واحدی برای همسرش منتشر شده که حواشی و بازخوردهای متنوعی را با خودش به همراه داشته است.

تولد چهل و سه سالگی علیرضا نیکبخت در کنار همسرش

تولد چهلو سه سالگی علیرضا نیکبخت کنار همسرش

علیرضا نیکبخت که در دنیای فوتبال هواداران زیادی دارد با انتشار یافتن تحت عنوان عکس تولد علیرضا نیکبخت درکنار همسرش 1402 در شبکه‌های اجتماعی دوباره برسر زبان‌ها افتاد. علیرضا نیکبخت 43 ساله متولد شهر مشهد است. او در مدلینگ فعالیت دارد و به عنوان مدل تبلیغاتی با برندهای معروف همکاری می‌کند.

جشن تولد لاکچری نیکبخت واحدی برای همسرش 

بازی‌های خوب و درخشش نیکبخت در مسابقات آموزشگاهی موجب شد سر از تیم باشگاهی راوند درآورد و بعد از ۲ ماه تمرین، در اولین مسابقه باشگاهی در سطح جوانان مقابل ابومسلم، معتبرترین تیم فوتبال خراسان، به میدان رفت.

علیرضا واحدی نیکبخت متولد ۹ تیر ۱۳۵۹ در مشهد، بازیکن سابق و مربی فوتبال اهل ایران است که سابقه بازی در تیم‌های پرسپولیس، استقلال، تراکتور، الوصل، ابومسلم، خونه به خونه، صبای قم و داماش را در کارنامه خود دارد و در پست هافبک چپ بازی می‌کرد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *