کنسرت جانی دپ در پاریس ؛ همزمان با بازگشت امبر هرد به فرش قرمز در ایتالیا [+جزئیات]

کنسرت جانی دپ در پاریس همزمان با بازگشت امبر هرد به فرش قرمز در ایتالیا خبرساز شد. جانی دپ با گروه راک خود به تور خود ادامه می‌دهد.

جانی دپ با گروه راک خود به نام خون آشام های هالیوود به تور خود در حالی ادامه می‌دهد که  امبر هرد اولین فیلم خود، فیلم In the Fire در جشنواره تائورمینا آغاز کرده است. یک روز پس از بازگشت امبر هرد به فرش قرمز در جشنواره فیلم ایتالیا، جانی دپ کنسرتی در پاریس اجرا کرد.

کنسرت جانی دپ در پاریس

کنسرت جانی دپ پس از حضور امبر هرد در فرش قرمز

دپ 60 ساله تور خود را با هم گروه‌های خود آلیس کوپر و جو پری، با نمایشی در Zenit Paris ادامه داد. جانی دپ که در طول اجرا در حال نواختن گیتار به روی صحنه حضور داشت با تکان دادن مشت به سمت قلبش نسبت به هوادارنش در کنسرت ابراز احساسات کرد.

کنسرت جانی دپ در پاریس

حاشیه کنسرت جانی دپ در پاریس

مصاحبه PEOPLE با چندنفر از افراد حاضر در کنسرت جانی دپ در زنیت پاریس ، از جمله دان 70 ساله و سوزان 43 ساله از پاریس صحبت کرد:

سوزان می‌گوید که “برای جانی آمده” و “داستان زندگی خصوصی او برای من جالب نبود… تمام شد. او یک هنرمند است و این چیزی است که من می‌خواهم خودم بشنوم.” دن می افزاید که برای دپ “امید بازگشت بزرگی در فیلم” دارد.

همچنین امبر هرد پس از محاکمه جانی دپ سکوت خود را در نقل‌مکان به اسپانیا، شکست: “من عاشق زندگی در اینجا هستم”

تریلر رسمی فیلم Jeanne Du Barry منتشر شد !

فیبی 19 ساله از پاریس می‌گوید:

در اوایل ماه جاری، خون آشام های هالیوود را در جشنواره جهنم دیدم و این باعث شد که دوباره بخواهم آنها را به روی صحنه و نزدیک ببینم. او در مورد دپ می گوید: “من او را به عنوان یک دزد دریایی در فیلم‌ها می‌شناسم. نمی‌دانستم که او به این خوبی موسیقی ساخته است.”

تور کنسرت جانی دپ در پاریس با خون اشام های هالیوود

کنسرت جانی دپ در پاریس

در یکی از صحنه‌ های کنسرت دپ در پاریس  از دوست و همکار فقید خودش جف بک که در ماه  ژانویه درگذشت، تقدیر کرد. در لحظه احساسی، جانی دپ توضیح داد که چرا یک گیتار سفید Stratocaster در مرکز صحنه، روی یک رایزر ایستاده است آنهم در صورتی که بیشتر شب از آن استفاده نشده بود.

جانی دپ می‌گوید:

ما اخیراً، یعنی همه ما، یک دوست عزیز، جف بک را از دست دادیم. دیروز تولد او بود. من می‌خواهم شما را با یکی از دوستانش معرفی کنم. بهترین دوست او

گیتار را از روی پایه بلند می‌کند و درحالی که به گیتار اشاره می‌کند ادامه می‌دهد: او دوست عزیزش جو پری را در این مورد می‌خواهد. گیتار را به پری 72 ساله می‌دهد که موزیک ترکیبی از “Rumble” لینک رای (آهنگی که دپ و بک در کنسرت نواختند) و «بولرو بک» را بنوازند.

فیلم Jeanne Du Barry افتتاحیه جشنواره کن خواهد بود !

یک روز قبل از کنسرت پاریس جانی دپ ، همسر سابقش، امبرد هرد 37 ساله، در شصت و نهمین جشنواره فیلم تائورمینا در ایتالیا برای نمایش جهانی فیلم In the Fire شرکت کرد.

کنسرت جانی دپ در پاریس
کنسرت جانی دپ در پاریس

در همین حال فیلم فرانسوی Jeanne du Barry با نقش آفرینی جانی دپ در جشنواره فیلم کن در ماه مه افتتاح شد، جایی که جانی دپ مورد تشویق ایستاده قرار گرفت و با خبرنگاران در مورد اینکه آیا این فیلم نشانه بازگشت او بود صحبت کرد. جانی دپ: «هرگز جایی نرفت».

اکران فیلم جدید جانی دپ در جشنواره کن 2023 [+جزئیات]

همچنین فیلم Jeanne du Barry در جشنواره فیلم تائورمینا در 30 ژوئن به نمایش در خواهد آمد. اگرچه انتظار نمی‌رود دپ، بازیگر نقش شاه لوئی پانزدهم در جشنواره شرکت کند. این فیلم نشان‌دهنده بازگشت دپ به بازیگری پس از سه سال وقفه پس از درگیری طولانی‌مدت قانونی او با همسر سابق امبر هرد است که در دادگاه افترا در ماه دسامبر توسط دپ برنده شد.

سال گذشته هرد در اکانت اینستاگرام خود اعلام کرد وی و دپ سر پرداخت یک میلیون دلار به توافق رسیده‌اند و حالا دپ گفته این مبلغ را به خیریه می‌دهد. جانی دپ قصد دارد یک میلیون دلاری که همسر سابقش امبر هرد پس از دعوای حقوقی شان با یکدیگر باید به او بپردازد را صرف امور خیریه کند،

دعوای حقوقی طولانی و پر سر و صدا در ماه دسامبر با پیروزی دپ و موافقت هرد با پرداخت یک میلیون دلار برای خاتمه‌یافتن این دعوا، به پایان رسید.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *