طلاق روناک یونسی و همسرش محسن میری تایید شد! [+جزئیات جدایی این زوج]

طلاق روناک یونسی و همسرش محسن میری صحت دارد؟ گویا این خبر تایید شده و این زوج که در سال ۱۳۹۱ ازدواج کرده بودند، از یکدیگر جدا شده‌اند.

طلاق روناک یونسی و همسرش محسن میری

روناک یونسی و همسرش محسن میری از یک دیگر جدا شده‌اند. این زوج که در سال ۱۳۹۱ ازدواج کردند و دو فرزند نیز دارند چند سال قبل به کانادا مهاجرت کردند. محسن میری که شش سال از همسرش جوانتر است در زمینه‌ ورزش حرفه‌ای فعالیت می‌کند. این زوج به تازگی عکس‌های یکدیگر را از صفحات مجازی‌شان پاک کرده و یکدیگر را نیز آنفالو کرده‌اند.

ژشما همراهان عزیز از هر چیزی زودتر می‌توانید فیلم روناک یونسی را در باشگاه ورزشی در ادامه ببینید:


خیال همه‌ شما را همین اول خبر راحت کنیم که روابط نامشروع روناک یونسی شایعه‌ای بیش نیست! چند ماه قبل روناک یونسی و همسرش عکس‌های مشترک یکدیگر را از صفحه هایشان پاک کردند و خبر جدایی شان جنجالی شد.

  • روناک یونسی طلاق گرفت ؟!

به گزارش منابع خبری:

روناک یونسی بازیگری که بعد از ازدواج دومش با محسن میری که 6 سال کوچکتر بود به کانادا مهاجرت کردند، خبر جدایی شان چند ماه پیش به گوش رسید. این زوج که صاحب دو فرزند هستند عکس‌های مشترکشان را از صفحه یکدیگر پاک کردند.

این خانم بازیگر هم در اینستاگرامش این متن را منتشر کرد که به نوعی خبر جدایی‌اش را تائید می‌کند:

تو صد سالگی هم اگر به این نتیجه رسیدید که انجام کاری کیفیت زندگیتون رو بهتر می‌کنه، بلافاصله اون کار رو انجام بدید. هیچوقت برای تغییر دیر نیست!

طلاق روناک یونسی از شوهر دومش
طلاق روناک یونسی و همسرش محسن میری

فیلم مصاحبه با روناک یونسی و همسرش را ببینید:


بیوگرافی روناک یونسی

روناک یونسی متولد 9 دی 1359 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته طراحی صنعتی می باشد و دبپلم گرافیک و فوق دیپلم عکاسی نیز دارد و حالا ورزشکار  و مربی حرفه ای ساکن کشور کاناداست.

بعنوان فرزند اول به دنیا آمدم و سه خواهر کوچکتر از خودم دارم ، در کودکی شیطون بودم اما بخاطر اینکه دانش آموز زرنگی بودم از خطاهایم چشم پوشی می کردند.  به پیشنهاد یکی از دوستانش برای یک فراخوان بازیگری عکس فرستاد و با اینکه هیچ انتظاری نداشت با وی تماس گرفتند و برای تست دعوت کردند.

طلاق روناک یونسی و همسرش محسن میری
طلاق روناک یونسی و همسرش محسن میری

روناک یونسی بعد از پست کردن عکس بالا نوشته است:

آیا عقیده هر کس محترم است؟ آیا باید به هر عقیده‌ای هر چه که باشد، احترام گذاشت؟ یا می‌توان به بعضی عقاید بی احترامی کرد؟‌ حرمت یک عقیده در چیست…؟ به گمان من یک سخن بی معنا در فرهنگ و زبان ما و شاید در همه زبان های دنیا رواج دارد که می‌گویند: عقیده هر کس محترم است. یا باید به عقاید همدیگر احترام گذاشت و سخنانی مانند آن.

خیلی ها هم استدلال می‌کنند که: هر عقیده‌ای محترم نیست و فقط عقاید درست محترم هستند و غیره. و شاهد هستیم که بر سر آنچه مردم آن را احترام یا بی‌احترامی به عقاید یکدیگر تلقی می کنند چه بحث ها و جنجال ها و دشمنی ها و حتی جنگ ها و کشتارهای هولناکی به راه افتاده است. به گمان من احترام به عقیده هم از جمله حرف های بی معنا و فکر نشده است که همه آن را تکرار می کنیم و هیچکدام به آن فکر نمی کنیم. عقیده محترم نیست؛ انسان محترم است. به عقیده احترام نگذاریم؛ به همدیگر احترام بگذاریم.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *