جنجال رابطه همزمان کامران تفتی با نسرین مقانلو و فریبا کوثری ؛ شایعه یا واقعیت؟

رابطه عاشقانه کامران تفتی و نسرین مقانلو همزمان با فریبا کوثری حقیقت دارد؟ ماجرا از چه قرار است؟ چه کسی این ادعا را مطرح کرده است؟

برای اولین بار رابطه کامران تفتی و نسرین مقانلو و رابطه عاشقانه کامران تفتی و فریبا کوثری را امین فردین مطرح کرد. این خبرنگار که مدتی است به برملا کردن اسرار سلبریتی‌ها می‌پردازد، زمانی که از او درباره روابط کامران تفتی پرسیده شد، جواب داد:

با فریبا کوثری و نسرین مقانلو همزمان دوست بود،‌ تو یک خونه زندگی می‌کردن

حالا اینکه منظور او از دوستی، دوستی عاشقانه است یا دوستی معمولی، یا اینکه در یک خونه زندگی می‌کردند، منظور دقیق کی با کیه؟ یا به چه منظوری مشخص نیست.

بیشتر بخوانید:

اولین عکس لو رفته از فرزند نازنین بیاتی + شوهر نازنین بیاتی کیست؟

رابطه عاشقانه کامران تفتی و نسرین مقانلو همزمان با فریبا کوثری

شایعه رابطه عاشقانه کامران تفتی و نسرین مقانلو
رابطه کامران تفتی و نسرین مقانلو, رابطه عاشقانه کامران تفتی و فریبا کوثری

کامران تفتی (زادهٔ ۱۹ فروردین ۱۳۵۸) هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر، خواننده و مجری ایرانی است. کامران فارغ‌التحصیل رشته بازیگری تئاتر بوده و پدرش اردشیر تفتی نیز از بازیگران سریال‌های مهدی فخیم زاده بوده‌است. به دلیل شغل پدرش که از کارکنان نیروی هوایی ارتش بوده دوران کودکی و نوجوانی خود را در شهرک قصر فیروزه گذرانده‌است.

او یک برادر کوچکتر از خود به نام کیوان دارد که متولد ۶۳ است و در رشته موسیقی فعالیت می‌کند. کامران تفتی علاوه بر بازیگری در حوزه موسیقی نیز دستی بر آتش دارد و علاوه بر تسلط بر نواختن چندین ساز به انتشار یک آلبوم موسیقی به نام عکس زمستونی تهران و چندین تک آهنگ پرداخته‌است. او اخیراً اقدام به انتشار یک اثر عاشقانه با نام ۴۴/۴/۴ به تهیه کنندگی ساغر بیدمشکی کرده‌است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *