لو رفتن رابطه عاشقانه امیر آقایی با نازنین صلح جو ؛ شایعه یا حقیقت؟

رابطه عاشقانه امیر آقایی با نازنین صلح جو صحت دارد؟ نازنین صلح جو بازیگر تئاتر و سینما است که ادعا می‌شود علاقه‌ای به امیر آقایی دارد.

شایعه رابطه عاشقانه نازنین صلح جو و امیر آقایی از کجا شروع شد؟ امین فردین در جواب به این سوال که این روزها امیر آقایی با چه کسی رابطه دارد گفت:

با نازنین صلح جو دوسته،‌ حتی مراسم ختم استاد شجریان هم با هم رفته بودن، البته امیر آقایی زیاد دختره رو گردن نمیگیره ولی دختره عاشقشه

البته (تیم تحریریه فیگار) این لحن رو به هیچ وجه نمی‌پذیرد و هیچ مسئولیتی در قبال دیگران ندارد،‌ هدف فیگار تنها بازنشر مطالب پربازدید در فضای مجازی است.

بیشتر بخوانید:

لو رفتن عکسی نامتعارف از سعید معروف و دوست دختر روسی اش

لو رفتن رابطه عاشقانه پریناز ایزدیار و هوتن شکیبا ؛ شایعه یا حقیقت؟

رابطه عاشقانه امیر آقایی با نازنین صلح جو

رابطه عاشقانه نازنین صلح جو و امیر آقایی
رابطه عاشقانه نازنین صلح جو و امیر آقایی

نازنین صلح جو متولد 7 اردیبهشت 1366 در تهران ، بازیگر تئاتر و سینما است. فارغ التحصیل لیسانس مهندسی رشته معماری می باشد که اولین بار با فیلم «آشفتگی» به کارگردانی فریدون جیرانی جلوی دوربین رفت و حالا بیشتر در تئاتر است.

به صورت حرفه‌ای از سال 1396 وارد کلاس های بازیگری در موسسه «فجر» شد و در دوره (acting/camera) «فریدون جیرانی» نیز حضور داشت. اولین بار در سال 1397 وقتی 31 ساله بود با فیلم «آشفته گی» به کارگردانی ، نویسندگی و تهیه کنندگی فریدون جیرانی جلوی دوربین رفت. در این فیلم با نقش «ترانه» کنار بهرام رادان ، مهناز افشار ، مهران احمدی و نسیم ادبی حضور داشت که این فیلم در گیشه حدود 600 میلیون به فروش رفت.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *