نگرانی تام کروز در زمینه حضور هوش مصنوعی در دنیای هالیوود

به تازگی نگرانی تام کروز در زمینه حضور هوش مصنوعی در دنیای هالیوود توجه زیادی جلب کرده است. در ادامه به لابی تام کروز برای هوش مصنوعی می‌پردازیم.

تام کروز که به‌خاطر کاری‌های جسورانه‌اش در مجموعه ماموریت غیرممکن شناخته می‌شود، اکنون در حال مبارزه با نوع دیگری از نبرد در زندگی واقعی است. در بحبوحه اعتصابات اخیر انجمن نویسندگان آمریکا (WGA) و انجمن بازیگران سینما- فدراسیون هنرمندان تلویزیون و رادیو آمریکا (SAG-AFTRA)، کروز علیه استفاده از هوش مصنوعی (AI) در جهان صنعت سرگرمی لابی کرده است.

نگرانی تام کروز در زمینه حضور هوش مصنوعی در دنیای هالیوود

WGA اولین اعتصاب خود را در 15 سال گذشته برای مطالبه پرداخت عادلانه تر در دوره استریم و مقررات سختگیرانه تر پیرامون هوش مصنوعی آغاز کرد. اندکی بعد، SAG-AFTRA، انجمن بازیگران، زمانی که مذاکرات با استودیوهای بزرگی مانند دیزنی، نتفلیکس و NBCUniversal شکست خورد، اعتصاب خود را اعلام کرد.

نگرانی تام کروز در زمینه حضور هوش مصنوعی در دنیای هالیوود
حضور تام کروز برای تماشای دو فیلم Barbie و Oppenheimer

اصناف معتقدند که این صنعت از آنها سوء استفاده می کند و به دنبال شرایط بهتری هستند. در اقدامی غیرمنتظره، تام کروز در ماه ژوئن در یک جلسه مذاکره از طریق زوم شرکت کرد. او از نگرانی های اصناف در مورد هوش مصنوعی حمایت کرد و همچنین به نقش حرفه ای های بدلکاری در صنعت پرداخت.

در انتهای خبر نگرانی تام کروز در زمینه حضور هوش مصنوعی در دنیای هالیوود ، بر اساس گزارش ها، این مشارکت فعال در مذاکرات منحصر به فرد است، زیرا هیچ ستاره دیگری در سطح او در این ظرفیت شرکت نکرده است. علاوه بر این، کروز پیشنهاد کرد که اتحادیه‌ها قوانین خود را تنظیم کنند تا به بازیگران اجازه دهند پروژه‌های خود را در طول دوره اعتصاب تبلیغ کنند. او استدلال کرد که طبق گزارش هالیوود ریپورتر، تبلیغ برای موفقیت باکس آفیس و پروفایل بازیگران ضروری است.

تماشای دو فیلم Barbie و Oppenheimer توسط تام کروز با یک بلیت

نگرانی تام کروز در زمینه حضور هوش مصنوعی در دنیای هالیوود
لابی تام کروز برای هوش مصنوعی, حضور تام کروز برای تماشای دو فیلم Barbie و Oppenheimer, تماشای دو فیلم Barbie و Oppenheimer توسط تام کروز با یک بلیت

«تام کروز» به همه جنگ و جدل‌ها پیرامون رقابت دو فیلم «باربی» (Barbie) و «اوپنهایمر» (Oppenheimer) پایان داد. او که ماه آینده با فیلم «مأموریت غیرممکن ۷» (Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One) باید همین دو فیلم رقابت کند، در شبکه‌های اجتماعی تصویری به اشتراک گذاشته و می‌گوید هر دو فیلم «باربی» و «اوپنهایمر» را در سالن‌های سینما خواهد دید.

بلاکباستر دیگری که در چند هفته آینده به رقابت این سه فیلم ملحق می‌شود «ایندیانا جونز ۵» (Indiana Jones and the Dial of Destiny) با بازی «هریسون فورد» است.

پس از آنکه تأیید شد دو فیلم جدید «کریستفر نولان» و «گرتا گرویگ» در یک آخر هفته اکران می‌شوند، میم‌های بی‌شماری از این رقابت شکل گرفت. این هفته میم شومی در شبکه‌های اجتماعی پدیدار شد که نشان می‌داد یک انفجار خانه واقعی باربی در مالیبو که به هواداران اجاره داده می‌شود را تخریب کرده است.

پیش‌تر شایعه تأخیر در اکران «اوپنهایمر» شنیده می‌شد اما یونیورسال در نهایت حاضر نشد تاریخ پخش این فیلم با بازی «کیلین مورفی»‌ در نقش «رابرت جی. اوپنهایمر» ملقب به «پدر بمب اتم» را تغییر دهد. «هالیوود ریپورتر» اخیراً گزارش داده بود که بر اساس برآوردهای اولیه «باربی» گوی سبقت را از «اوپنهایمر» می‌رباید و در افتتاحیه داخلی پرفروش‌تر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *