وقفه قسمت چهارم انیمه Am I Actually the Strongest

به تازگی وقفه قسمت چهارم انیمه Am I Actually the Strongest توجه زیادی جلب کرده است. در ادامه به وقفه جدید انیمه Am I Actually the Strongest می‌پردازیم.

حساب رسمی توییتر برای انیمه تلویزیونی سای سومیوری آیا من در واقع قویترین هستم؟ مجموعه رمان (Jitsu wa Ore, Saikyō deshita؟) یکشنبه اعلام کرد که این انیمه قسمت جدیدی را در 22 جولای پخش نخواهد کرد. تاریخ انتشار قسمت چهارم انیمه Am I Actually the Strongest در 29 جولای است.

وقفه قسمت چهارم انیمه Am I Actually the Strongest

این انیمه اولین بار در 1 ژوئیه پخش شد. Crunchyroll در حال پخش سریال است زیرا در سرتاسر جهان به استثنای آسیا، اما از جمله هند پخش می شود. تاکاشی نائویا در Staple Entertainment با دستیار کارگردان Matsuo Asami کارگردانی این انیمیشن را بر عهده دارد. تاکاهاشی و تتسویا یامادا بر فیلمنامه‌های سریال نظارت می‌کنند. شوکو یاسودا در حال طراحی شخصیت هاست.

وقفه قسمت چهارم انیمه Am I Actually the Strongest
وقفه جدید انیمه Am I Actually the Strongest, تاریخ انتشار قسمت چهارم انیمه Am I Actually the Strongest

وقفه جدید انیمه Am I Actually the Strongest

Sumimori در سپتامبر 2018 شروع به پخش داستان در وب سایت Shōsetsuka ni Narō کرد، جایی که هنوز ادامه دارد. تاکاهاشی مانگا را در بخش Suiyōbi no Sirius کودانشا در وب سایت نیکو نیکو سیگا در آوریل 2019 راه اندازی کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *