ببینید: تیپ اسپرت سینا مهراد کولاک کرد! +[ماجرای دیدار سینا مهراد با احلام]

تیپ اسپرت سینا مهراد ؛ به تازگی عکسی از تیپ خاص و اسپرت سینا مهراد بازیگر ایرانی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که بازتاب گسترده ای داشته است.

سینا مهراد عکسی از تیپ خاص و جالب خود در صفحه شخصی اش منتشر کرد. در ادامه مطلب با خبر تیپ جدید سینا مهراد همراه ما بمانید.

تیپ اسپرت سینا مهراد

  • عکس جدید از سینا مهراد

به گزارش منابع خبری:

سینا مهراد متولد ۱۲ آذر ۱۳۷۰ در تهرانبازیگر اهل ایران است. سینا مهراد فرزند سعید سهیلی و برادر ساعد سهیلی است.  در ادامه می‌توانید جدید ترین عکس سینا مهراد را مشاهده کنید:

تیپ اسپرت سینا مهراد
تیپ اسپرت سینا مهراد

دیدار سینا مهراد با احلام در دبی

احلام که بیشتر با موزیک «شیطون» شناخته می‌شود خواننده عرب تبار ایرانی اسـت، او تا کنون حواشی زیادی در دنیای موسیقی داشته که البته بـه شهرت او هم کمک کرده است. احلام الان ساکن امارات است و چندی پیش نخستین آلبوم خود را روانه بازار موسیقی کرد.

احلام خواننده زن ایرانی مقیم شهر دبی متولد اهواز می‌باشد. وی فعالیت هنری و حرفه ای خود را در ایران آغاز کرد سپس بـه شهر دبی رفت. او به خاطر خواندن موزیک های شاد و ریتمیک بـه شهرت رسیده اسـت.

رابطه سینا مهراد و احلام

رابطه سینا مهراد و احلام
رابطه سینا مهراد و احلام

سینا مهراد (سهیلی) (زاده ۱۲ آذر ۱۳۷۰ در تهران) بازیگر اهل ایران است. او فرزند سعید سهیلی و برادر ساعد سهیلی است، سینا سالهاست که نام فامیلی مهراد را برای خود برگزیده و با این نام در عرصه سینما و تلویزیون فعالیت می‌کند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *