ببینید: فیلم کنسرت مهران مدیری با آهنگ نوستالژی +[تقلید صدای مهران مدیری و رضا گلزار]

فیلم کنسرت مهران مدیری با آهنگ نوستالژی در فضای مجازی در حال چرخیدن است. مهران مدیری با خواندن این آهنگ شور و هیجان را به کنسرت آورد.

کنسرت جدید مهران مدیری به تازگی برگزار شده است. مهران مدیری با خواندن آهنگی قدیمی و نوستالژی شور و هیجان را به کنسرت بخشید. در ادامه مطلب با خبر کنسرت مهران مدیری آهنگ نوستالژی همراه ما بمانید.

فیلم کنسرت مهران مدیری با آهنگ نوستالژی

  • کنسرت نوستالژی مهران مدیری

به گزارش منابع خبری:

مهران مدیری کنسرت جدید خودش را برگزار کرد و هدیه ای ویژه به طرفدارانش داد. او یک قطعه آهنگ نوستالژی را اجرا کرد. در ادامه می‌توانید فیلم کنسرت جدید مهران مدیری را مشاهده کنید:

تقلید صدای مهران مدیری و رضا گلزار

به تازگی ویدئویی از تقلید صدای مهران مدیری و رضا گلزار ، هنرمندان مشهور سینمای ایران در شبکات و فضای مجازی منتشر شده و بسیار پر بازدید شده است. در این برنامه که از شبکه نسیم پخش شده، تقلید صدای زیبایی از بازیگران مطرح و مختلف مثل مهران مدیری، رضا گلزار و حامد بهداد اتفاق می‌افتد. در ویژه برنامه‌های نوروزی که هر ساله پیش از سال تحویل از شبکه‌های مختلف سیما پخش می‌شود، معمولا قسمت‌هایی پربازدیدتر خواهد بود که این کلیپ تقلید صدا هم یکی از همان بخش‌های جذاب است.

تقلید صدای بازیگران در تلویزیون

در ادامه می‌توانید ویدیو تقلید صدا مهران مدیری و رضا گلزار را ببینید:

فیلم منتشر شده از تقلید صدای مهران مدیری و محمدرضا گلزار روی آنتن زنده تلویزیون به یکی از پر بیننده‌ترین ویدیوها در اینستاگرام تبدیل شده است.

در این ویدیو که از ویژه برنامه تحویل سال با اجرای پژمان بازغی در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، مهمان برنامه صدای برخی سلبریتی ها از جمله مهران مدیری و محمد رضا گلزار را تقلید می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

جهت دیدن ویدئوهای بیشتر که در فضای مجازی پربازدید شده است از بخش وایرال ویدئوز در سایت فیگار دیدن کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *