ببینید: تغییر چهره عجیب مهسا کرامتی +[پست جنجالی مهسا کرامتی درباره حضرت علی]

عکسی از تغییر چهره عجیب مهسا کرامتی در شبکه های اجتماعی درحال چرخیدن است. مهسا کرامتی مهمان تئاتر زیرزمینی ها در پردیس تئاتر شهرزاد بود.

مهسا کرامتی به همراه دارا حیایی مهمان تئاتر زیرزمینی ها بودند. عکس مهسا کرامتی در این برنامه به شدت پربازدید شده است. در ادامه مطلب با خبر تغییر چهره مهسا کرامتی همراه ما بمانید.

تغییر چهره عجیب مهسا کرامتی

  • عکس جدید مهسا کرامتی

به گزارش منابع خبری:

مهسا کرامتی متولد سال 1360است و در تهران متولد شده است. خانم کرامتی دانش آموخته مدیریت بازرگانی است. در ادامه می‌توانید جدید ترین عکس مهسا کرامتی را مشاهده کنید:

تغییر چهره عجیب مهسا کرامتی
تغییر چهره عجیب مهسا کرامتی

پست مهسا کرامتی درباره حضرت علی

مهسا کرامتی بازیگر سریال به یاد ماندنی خط قرمز پست جدیدی به اشتراک گذاشت که پر حاشیه شد. در ادامه مطلب حرف‌های جنجالی مهسا کرامتی درباره امام علی می‌توانید پست پر حاشیه مهسا کرامتی درباره حضرت علی را ببینید.

پست مهسا کرامتی درباره حضرت علی
مهسا کرامتی

مهسا کرامتی بازیگر سینما و تلویزیون ایران سال 1360 در تهران متولد شد. وی دانش آموخته مدیریت بازرگانی است. این بازیگر با بازی در سریال خط قرمز به شهرت رسید. مهسا کرامتی همسر راما قویدل و عروس امیر قویدل می‌باشد.

مهسا کرامتی در سال 1387 با راما قویدل فرزند مرحوم امیر قویل که از کارگردانان با سابقه بود ازدواج کرد این دو در مرداد 94 صاحب یک فرزند پسر بنام امیرمانی شدند. راما قویدل متولد 2 فروردین 1355 در تهران، کارگردان است. او علاوه بر کارگردانی فیلمنامه نویسی و کارهای تدوین نیز میکند، وی فعالیت سینمایی خویش را با کار دوبله از سال 1367 آغاز نموده است وی بعد از مدت ها در سال 1386 اولین فیلم بلند خود بنام چاقی رو تجربه کرد.

پست جنجالی مهسا کرامتی درباره امام علی

او در این پست نوشت:

به نام خدا

سلام به همه آن‌ها که این متن را می‌خوانند. دیروز پستی گذاشتم که واکنش هایش شوکه ام کرد. تعدادی به جان هم افتادند و عده‌ای به من تاختند که چرا از امیری گفتم که دوستش می‌دارم؟!

خواستم بگویم که متاسفم از اینهمه کم طاقتی و قضاوت، و خواستم بگویم که از ماست که بر ماست؛ و خواستم بگویم که من با هر اجباری مخالفم و با صدای بلند اعلامش می‌کنم. با حجاب اجباری، با بی حجابی اجباری، با دین اجباری، با بی دینی اجباری، با قاطی کردن اعتقاد آدم‌ها به سیاست، با اینهمه کینه و نفرت پراکنی سر تفاوت عقیده ها، با تزویر‌ها از ترس قضاوتها، با تظاهر‌ها از ترس از دست دادن میزها، و این موضع روشن من است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *