عکس تولد ماهور الوند به سبک هالیوودی ها+ [عکس+ بیوگرافی]

ماهور الوند بازیگر زیبای ایرانی، در روز تولدش با انتشار عکسی در اینستاگرام خود، جنجال به پا کرد. عکس تولد ماهور الوند را در ادامه ببینید.

ماهور الوند در سالروز تولدش در صفحه اینستاگرام خود عکسی منتشر کرد که شباهت زیادی با عکس بازیگر هالیوودی دارد. این بازیگر زیبا و محبوب، زیبایی و سادگی خود را با مخاطبانش به اشتراک گذاشت.

عکس تولد ماهور الوند

عکس تولد ماهور الوند
عکس ماهور الوند برای تولدش

بیوگرافی ماهور الوند

ماهور الوند، در 22 تیر ماه سال 1373 در تهران دیده به جهان گشود. این بازیگر زیبا سینما و تلویزیون فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر ازدانشگاه تهران می باشد. الوند از سن 21 سالگی در جبوی لنز دوربین ها بوده و هنر نمایی می کند.ماهور الوند می گوید:

« رویای من کار با همه کارگردان ها می باشد.»

ماهور الوند از دوران دانشجویی با فعالیت در تئاتر دانشجویی پا به عرصه بازیگری گذاشت.

حضور در محیط های هنری باعث می شد که ماهور الوند از تست های بازیگری مختلف باخبر باشد. در همین هنگام وی خبردارشد که آقای میر کریمی برای فیلم جدیدشش به دنبال بازیگر می باشد. به همین دلیل به دفتر میر کریمی مراجعه کرده و تست بازیگری داد. مدتی بعد با ماهور الوند تماس گرفتند و اورا به عنوان نقش اول فیلم دختر انتخاب کردند. فیلم دختر اول درخشش ماهور الوند بود. پس از آن هم در فیلم های هتریک، چهارراه استانبول و بسیاری از فیلم ها هنرنمایی کرد.

عکس ماهور الوند برای تولدش

ماهور الوند در روز تولد خود، در اینستاگرام خود عکسی به اشتراک گذاشت که در این عکس تاج گلی بر سر داشت. او تاج گلی را بر روی موهای بلوند خود گذاشته و با کپشن “فقط زندگی کردن کافی نیست… آدم باید آفتاب، آزادی و کمی گل داشته باشد.” به اشتراک گذاشت.

عکس جنجالی تولد ماهور الوند

عکس تولد ماهور اروند
بیوگرافی ماهور الوند

عکس ماهور اروند به سبک هالیوودی

تعدادی از کاربران گفتند که الوند از عکس دنی در فیلم میدسومار الهام گرفته و مثل او تاج گلی بر بروی موهای بلوند خود گذاشته است.

عکس تولد ماهور الوند
عکس ماهور اروند به سبک هالیوودی

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *