ویدئو ببینید: عاشقانه ندا جناب با دخترش در لایو

عاشقانه ندا جناب با دخترش در لایو او به تازگی در شبکات و فضای مجازی منتشر شده و بعد از آن با بازخوردهای متفاوت و بسیاری مواجه شده است.

بعد از لایو ندا جناب که در آن دختر ندا جناب مجری منوتو نیز مشاهده شد، ویدئو ندا جناب در کنار دخترش بسیار مورد توجه قرار گرفت و سر و صدای زیادی به پا کرد.

عاشقانه ندا جناب با دخترش در لایو

ندا جناب، متولد 23 فروردین 1361 در اصفهان، مجری است. به تازگی قسمتی از لایو او به واسطه عاشقانه‌های او با دخترش، مورد توجه کاربران شبکه‌های مجازی قرار گرفته است.

عاشقانه ندا جناب با دخترش در لایو
ویدئو ندا جناب در کنار دخترش

ویدئو ندا جناب در کنار دخترش

در ادامه می‌توانید لایو ندا جناب را ببینید:

ندا جناب فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق از دانشگاه نجف آباد و دوره دیده علوم رسانه (مدیا) می‌باشد که به عنوان مجری در شبکه من و تو دیده شد و 1 دختر هم دارد. علاقه‌اش به حضور در تلویزیون از آرزوهای کودکی‌اش بود تا اینکه در زمان دانشجویی فعالیت خود را با گروه‌های مستند ساز در ایران شروع کرد. وی نوازنده ساز سه تار بوده و گهگاهی نیز می‌نوازد.

او در سال 1383 بعد از مهاجرت فعالیت خود را با شبکه موسیقی طپش شروع کرد. بعد از طپش مدتی با یکی از بخش‌های خبری بی بی سی فارسی همکاری داشت تا اینکه وارد مرموز‌ترین شبکه ماهواری فارسی زبان در انگلستان شد.

رسما از سال 1387 با شبکه منو تو «manoto» با سرمایه گذاری هنگفت کیوان عباسی و مرجان عباسی وارد عرصه اجرا شد و حالا تهیه کننده نیز می‌باشد. اجرای برنامه «چرا که نه ؟» او را به شهرت زیادی رساند.

ندا جناب در ایران یک بار ازدواج کرده که ثمره این زندگی یک دختر نوجوان بنام «نیکی» می‌باشد، این زندگی اما دوام نیاورد و بعد از طلاق باعث مهاجرت او شد. حالا مدت‌هاست در یک رابطه عاشقانه در لندن می‌باشد اما ترجیح می‌دهد هیچ عکس و فیلمی از وی پخش نکند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

جهت دیدن ویدئوهای بیشتر که در فضای مجازی پربازدید شده است از بخش وایرال ویدئوز در سایت فیگار دیدن کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *