نظر جالب شیدا یوسفی درباره فیلم پسر انسان

به تازگی ویدئویی مبنی بر نظر جالب شیدا یوسفی درباره فیلم پسر انسان در فضای مجازی به انتشار رسیده که با جنجال بسیاری مواجه شده است.

بعد از اکران فیلم پسر انسان، صحبت های شیدا یوسفی درباره پسر انسان در فضای مجازی منتشر شد و ویدیو حرف های شیدا یوسفی با بازخوردهای متفاوتی در شبکات اجتماعی و فضای مجازی مواجه شده است.

نظر جالب شیدا یوسفی درباره فیلم پسر انسان

شیدا یوسفی، متولد 20 آذر 1365 در تهران، بازیگر و منشی صحنه سابق است. او به تازگی نظر خود را درباره «پسر انسان» گفته است:

تا به حال در ایران از این زاویه، به موضوع تغییر جنسیت پرداخته نشده بود.

نظر جالب شیدا یوسفی درباره فیلم پسر انسان
صحبت های شیدا یوسفی درباره پسر انسان

صحبت های شیدا یوسفی درباره پسر انسان

در ادامه می‌توانید ویدیو حرف های شیدا یوسفی را ببینید:

او فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی از دانشگاه سوره می‌باشد که فعالیت‌اش را از منشی‌گری پشت صحنه شروع کرد و حالا بازیگر سینما و تلویزیون است. سال 1385 در 20 سالگی زمانی که دانشجو بود در فیلم یک قدم تا خدا به عنوان دستیار کارگردان علی عطشانی فعالیت خود را در سینما شروع کرد.

بعد از فارغ التحصیلی از دانشگاه به عنوان برنامه ریز اولین تجربه خود را با فیلم سه نفر روی یک خط به کارگردانی عبداله غیابی در سال 89 بدست آورد؛ سپس با فیلم چگونه میلیادر شدم وارد عرصه منشی‌گری پشت صحنه شد.

شیدا یوسفی اولین بار در سال 1388 وقتی 22 ساله بود در فیلم پوست موز علی عطشانی تجربه کوتاهی در عرصه بازیگری را بدست آورد، او در این کار نیز دستیار کارگردان بود. بازی در قاب تلویزیون را سال 1397 با سریال بچه مهندس شروع کرد، سپس با نقش نگین سریال شبکه خانگی ممنوعه مورد استقبال قرار گرفت. شیدا یوسفی کوچکترین فرزند خانواده می‌باشد و همچنین دو خواهر بزرگتر از خود نیز دارد. او به شدت طرفدار تیم پرسپولیس است و پدرش را تنها مرد زندگی خود می‌داند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

جهت دیدن ویدئوهای بیشتر که در فضای مجازی پربازدید شده است از بخش وایرال ویدئوز در سایت فیگار دیدن کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *