مصدومیت شاهرخ خان در لس انجلس ؛ ستاره بالیوود در لس ‌انجلس به بیمارستان منتقل شد

مصدومیت شاهرخ خان در لس انجلس خبرساز شد. پس از تصادف شاهرخ خان در صحنه فیلمبرداری در لس آنجلس به سرعت به بیمارستان منتقل شد!

شاهرخ خان ستاره بالیوود پس از جراحت در یک فیلم در لس آنجلس در بیمارستان بستری شد. مصدومیت شاهرخ خان در صحنه فیلمبرداری ، این بازیگر ۵۷ ساله از ناحیه بینی مصدوم شده و فوراً راهی بیمارستان شده است. در حال حاضر زمان وقوع این حادثه مشخص نیست. در ادامه با جزئیات حادثه فیلمبرداری شاهرخ خان همراه فیگار باشید.

مصدومیت شاهرخ خان در لس انجلس

شاهرخ خان در لس ‌انجلس به بیمارستان منتقل شد

طبق صحبت یکمنبع آگاه به ETimes :

پزشکان به تیم او اطلاع دادند که جای نگرانی وجود ندارد و شاهرخ خان باید تحت یک عمل جراحی جزئی قرار گیرد تا خونریزی متوقف شود.

مصدومیت شاهرخ خان در لس انجلس

شاهرخ خان در لس انجلس مصدوم شد

ای‌تایمز گزارش داده است:

پزشکان به نمایندگان او اطلاع داده‌اند که جای نگرانی نیست و «شاه خان» به یک جراحی جزئی نیاز دارد تا خونریزی‌اش متوقف شود. پس از جراحی، «شاهرخ خان» با یک بانداژ روی بینی‌اش دیده شده. او حالا به [هندوستان] بازگشته و در خانه خودش است.

نقد و بررسی فیلم Pathaan با بازی شاهرخ خان

شاهرخ خان امسال پس از چهار سال دوری از سینما با فیلم Pathaan بازگشته بود. او در یک جلسه پرسش و پاسخ با هواداران در توییتر گفته بود:

فقط در خانه نشسته بودم و همه فیلم‌ها را به عنوان مخاطب دیدم نه یک فیلمساز.

پاتان یک فیلم اکشن و دلهره‌آور هندی زبان به کارگردانی سیدهارت آناند با بازی شاهرخ خان، دیپیکا پادوکونه و جان آبراهام است. این فیلم در ۲۵ ژانویه ۲۰۲۳، مصادف با آخر هفته روز جمهوری هند، همراه با نسخه‌های دوبله شده به زبان تامیلی و تلوگو در هند منتشر شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *