فوری: تام کروز به زودی به فضا سفر می‌کند! +[برنامه تام کروز برای دیدن فیلم Oppenheimer]

سفر تام کروز به فضا ؛ درحالی که فیلم جدیدتام کروز به نام غیرممکن- روزشمار مرگ در سینما ها اکران شده است او خبر از فیلم جدیدش داد که در فضا فیلمبرداری می‌شود!

گفته شده تام کروز برای ساخت این فیلم فضایی که واقعا قرار است در فضا فیلمبرداری آن دنبال شود، با داگ لیمان کارگردان «لبه فردا» همکاری می‌کند. تام کروز در مصاحبه اخیرش گفته است:

سخت روی آن کار کرده‌ایم و خواهیم دید که به کجا خواهیم رفت.

در ادامه مطلب با خبر فیلم جدید تام کروز در فضا همراه ما بمانید.

سفر تام کروز به فضا

  • فیلمبرداری فیلم فضایی تام کروز

به گزارش منابع خبری:

رئیس یونیورسال پیکچرز گفته است آنها یک پروژه بزرگ با تام کروز در دست تولید دارند و در نظر دارند او را با موشک به ایستگاه فضایی ‌بفرستند.

در حالی که جدیدترین فیلم تام کروز با عنوان «ماموریت: غیرممکن- روزشمار مرگ قسمت اول» که هفتمین فیلم از این مجموعه است چند روزی است راهی سینماها شده، گفته می‌شود او اکنون مشغول ساخت فیلم بعدی خود است که در فضا فیلمبرداری می‌شود.

سفر تام کروز به فضا
سفر تام کروز به فضا

برنامه تام کروز برای دیدن فیلم Oppenheimer و Barbie

برنامه دیدن تام کروز برای فیلم های اوپنهایمر و باربی خبرساز شد. بازیگر «ماموریت: غیرممکن – حساب مرده قسمت اول» از قبل برنامه خود را برای دیدن «باربی» و «اپنهایمر» در آخر هفته افتتاحیه تنظیم کرده است.

برنامه تام کروز برای دیدن فیلم اوپنهایمر و باربی

این بازیگر 60 ساله در جریان اولین نمایش استرالیایی فیلم آینده‌اش Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One در روز دوشنبه به Sydney Morning Herald گفت :

من می‌خواهم هم باربی و هم اوپنهایمر را ببینم.

برنامه تام کروز برای دیدن فیلم Oppenheimer و Barbie

برنامه دیدن تام کروز برای فیلم های اوپنهایمر و باربی

«تام کروز» به همه جنگ و جدل‌ها پیرامون رقابت دو فیلم «باربی» (Barbie) و «اوپنهایمر» (Oppenheimer) پایان داد. او که ماه آینده با فیلم «مأموریت غیرممکن ۷» (Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One) باید همین دو فیلم رقابت کند، در شبکه‌های اجتماعی تصویری به اشتراک گذاشته و می‌گوید هر دو فیلم «باربی» و «اوپنهایمر» را در سالن‌های سینما خواهد دید.

تام کروز دررابطه با این دو فیلم که هر دو از 21 جولای در سینماها اکران می‌شود، افزود:

آخر هفته افتتاحیه آنها را خواهم دید. جمعه  اول اوپنهایمر  و سپس  باربی را در شنبه خواهم دید.

تماشای دو فیلم Barbie و Oppenheimer توسط تام کروز با یک بلیت

همچنین این بازیگر درباره اینکه او هنوز عاشق دیدن فیلم در سینماهاست گفت : من با دیدن فیلم‌ها در صفحه بزرگ، بزرگ شدم. اینگونه آنها را میبینم و این تجربه را دوست دارم.

 

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *