بهترین دلقک ها که کابوس شب هایتان می شوند

دلقک‌ها، یکی از مهم‌ترین عناصر در فیلم‌های ترسناک هستند که در ادامه بهترین دلقک ها که کابوس شب هایتان می شوند خواهیم پرداخت.

در حالی که قرار است دلقک‌ها خنده‌دار باشند، بسیاری آنها را برترین دلقک های دنیای سینمای ترسناک می‌دانند. وحشتانک ترین دلقک ها در سینمای ترسناک ، از این ترس استفاده می‌کنند و طرفداران وحشت را تا حد استخوان می‌لرزند. برخی از دلقک های وحشتناک در ژانر ترسناک ، در فضای خاصی از ترس مردم عمل می‌کنند.

کولروفوبیا، ترس از دلقک‌ها، یک فوبی شناخته شده برای هرکسی است که ویدئوهای ویروسی از دلقک‌های هچت گردان را تماشا کرده است یا تجربه بدی در جشن تولد کودکی داشته است. در ژانر فیلم‌های ترسناک ، دلقک‌ها می‌توانند تبهکاران، هیولاهای ماورایی یا لباس‌های مبدل برای چیزی به مراتب بدتر باشند. همیشه یک کمدی ذاتی برای فیلم‌های دلقک ترسناک وجود خواهد داشت، اما این بدان معنا نیست که آنها مملو از ترسناک نیستند.

بهترین دلقک ها که کابوس شب هایتان می شوند

ترسناک ترین دلقک های سینما

شما می‌توانید فهرست بهترین دلقک ها که کابوس شب هایتان می شوند را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

بهترین دلقک ها در فیلم های ترسناک
بهترین دلقک ها

دلقک‌ها در مورد شخصیت‌های شرور فیلم‌های ترسناک یک مشتری قابل اعتماد هستند و این صنعت در طول دهه‌ها، بیش از سهم خود تولید کرده است. از شوخی‌های ملایم گرفته تا جانوران تشنه به خون با بینی‌های قرمز بزرگ، هالووین زمان مناسبی از سال برای رها کردن این شخصیت‌های ترسناک بر روی پرده سینما است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ترسناک 2023

بهترین فیلم 2023

The Clown At Midnight

بهترین دلقک ها در فیلم های ترسناک
برترین دلقک های دنیای سینمای ترسناک

از نظر داستانی، دلقک در نیمه‌شب، بسیار بیشتر از بیشتر فیلم‌های دلقک ترسناک از درام‌هایی مانند شبح اپرا الهام می‌گیرد. با بازتاب نقشه پاگلیاچی، یک دلقک قاتل شروع به انتخاب اعضای یک شرکت اپرا می‌کند. این فیلم تلفیقی از معمای قتل و فیلم اسلشر وحشتناک، جریانی متفاوت از آنچه بیشتر طرفداران ترسناک ممکن است به آن عادت کرده باشند، به فیلم می‌بخشد، اما عامل وحشتناک هنوز وجود دارد.

دلقک در نیمه‌شب، شخصیت شروری دارد که شبیه به فیلم جمعه سیزدهم است، اما در فضایی هنری. این یک جایگزین عجیب و غریب برای کرایه استاندارد قاتل نقابدار می‌باشد.

Doom Head

بهترین دلقک ها در فیلم های ترسناک
وحشتانک ترین دلقک های

دلقکی که در محیطی تاریک از ابزار تیز استفاده می‌کند، مجموعه‌ای برای داستان‌های دلقک‌های خزنده مختلف است که در اطراف هالووین گفته می‌شود. فیلمی از راب زامبی افسانه‌ای، نسخه‌ای ترسناک و خنده‌دار از فیلم‌های دلقک ترسناک است که از سبک اختراع شده کارگردان در کشتار می‌چکد.

در شب هالووین، گروهی از کارگران کارناوال ربوده شده و به یک بازی مرگبار که توسط فرقه‌ای از اشراف پرخشونت برگزار می‌شود، به رهبری پدر مالکوم مک داول، ناپلئون-هوراسیو-سیلاس قتل و تیم دلقک‌های قاتل او پرتاب می‌شوند. لشکرها فقط باید شب زنده بمانند تا آزاد شوند، کاری که به راحتی با دلقک‌های اره برقی در کمین در اطراف زمین انجام نمی‌شود.

Frowny the Clown

بهترین دلقک ها در فیلم های ترسناک
دلقک های وحشتناک

فیلم‌های ترسناک در مورد تبدیل شدن به یک هیولا، معمولاً وحشتناک یا غم‌انگیز هستند و تماشای آنها بسیار دشوار است و در مورد فیلم‌های دلقک محور ترسناک دوچندان است. دلقک تولید شده توسط الی راث که فراونی نام دارد، دقیقاً بر همین اساس عمل می‌کند، زمانی که پدر دوست داشتنی کنت‌، لباس دلقک نفرین شده را به تن می‌کند و به آرامی شروع به تبدیل شدن به یک هیولای بچه خوار می‌کند.

جلوه‌های ویژه و کشتار، عامل شوک تزلزل‌ناپذیری را به فیلم وارد می‌کنند، اما این بازی پاورز در نقش کنت است، و نوبت او از یک مرد خانواده‌دار به یک دلقک قاتل هیولا، این فیلم را به یکی از بهترین فیلم‌های دلقک ترسناک تبدیل کرده است.

Art the Clown

بهترین دلقک ها در فیلم های ترسناک
ترسناک ترین دلقک های سینما

Terrifier یک فیلم ترسناک فوق‌العاده ترسناک است، حتی اگر با دیگر فیلم‌های دلقک ترسناک خونین مقایسه شود. دلقک هنر با هنرنمایی دیوید هوارد تورنتون، یک هیولای خاموش و مستعد خشونت است که از شکنجه و کشتن قربانیان ناآگاه لذت می‌برد.

این ژانر ترسناک، علاقه خاصی به طرح داستان محور ندارد و در عوض از مرگ و غم و اندوه تکان دهنده مشروع لذت می‌برد. اجرای تورنتون نمادین است، زیرا Art the Clown به همان اندازه ترسناک و پوچ است و هر بار که شرور اسلشر قبل از اینکه ناگهان فردی را تکه تکه کند، ژست خنده‌دار می‌گیرد. Terrifier بازگشتی به فیلم‌های slashers و grindhouse دهه ۹۰ است و در عین حال که می‌تواند بی‌رحمی را بالا ببرد، کاملاً ادای احترام می‌کند.

Stitches

بهترین دلقک ها در فیلم های ترسناک
بهترین دلقک ها

بهترین فیلم‌های دلقک ترسناک، حاوی مقداری طنز است و Stitches یک کمدی ترسناک بریتانیایی است که واقعاً می‌داند ژانر اسلشر چیست. اینکه بگوییم این فیلم از نظر کشتار و کمدی بسیار زیاد پیش می‌رود و دست کم گرفته شده است، اما این دقیقاً نکته این فیلم می‌باشد.

درست مانند روز مرگ مبارک یا جیغ، Stithces برای بینندگانی که مایل به خندیدن و همچنین جیغ زدن در هالووین هستند عالی است. با شوخی‌های مضحک دلقک‌های زامبی، تمام جدیت درست در فیلم جاری می‌شود.

Jack

بهترین دلقک ها در فیلم های ترسناک
بهترین دلقک ها

انگلستان سهم عادلانه خود را از فیلم‌های دلقک محور ترسناک، از جمله جک در جعبه، فیلم‌های جامپ اسکیر را تولید می‌کند. بینندگان نباید با اتفاقات گاه به گاه CGI ، زمانی که طرح خود لحن وحشتناکی شوم به ارمغان می‌آورد گمراه شوند. به طور خاص، این فیلم اسلشر شوم دارای یک اسباب بازی ترسناک با یک راز مرگبار است.

از آنجایی که ترس در فیلم‌های اسلشر مانند اسباب‌بازی عالی عمل می‌کنند، تماشاگران باید حتما این فیلم را به لیست فیلم‌های هالیووینی خود اضافه کنند. جک در جعبه مورد بحث یک شیطان باستانی است که در یک زندان مکانیکی حبس شده است.

Devil

بهترین دلقک ها در فیلم های ترسناک
بهترین دلقک ها

هانت هم در قالب فیلم‌های ترسناک و هم در قالب فیلم‌های خانه خالی از سکنه جای می‌گیرد. فیلم 2019 گروهی از مهمان‌داران در شب هالووین را دنبال می‌کند که به طور تصادفی با یک جاذبه خانه خالی از سکنه برخورد می‌کنند. در داخل، آنها با سه نفر از قاتلان نقابدار روبرو می‌شوند که قصد قتل بازدیدکنندگان را دارند.

این سه قاتل که تنها با نام‌های گوست، جادوگر و دلقک شناخته می‌شوند، از خانه خالی از سکنه به عنوان پوششی برای فریب دادن نوجوانان ناآگاه به سمت مرگ استفاده می‌کنند. ترس‌ها و فضا آنقدر خوب خلق شده‌اند که ضربات داستانی آشنا هنوز تازگی دارند. بازی ترسناک باورنکردنی بازیگران و طراحی صحنه عالی خانه خالی از سکنه، هانت را بالاتر از همنوعان خود قرار می‌دهد.

Pennywise

بهترین دلقک ها در فیلم های ترسناک
بهترین دلقک ها

وقتی صحبت از دلقک‌های وحشتناک به میان می‌آید، هیچ قاتلی بهتر از پنی وایز، دلقک رقصنده در فیلم اقتباسی استیون کینگ ، شوک و ترس تماشاگران را جلب نمی‌کند. کری این نقش را با یک اجرای جاودانه آغاز کرد، اما بیل اسکارسگارد با بازی خود در It و It Chapter Two وارد صحنه شد تا این شخصیت را نمادین کند.

Pennywise مدرن، یک دلقک است که از نظر ترساندن همه چیز را پیش می‌برد. یک شیطان در حال تغییر شکل از بعد دیگر. او به راحتی یکی از قدرتمندترین و مخرب‌ترین نیروهای وحشت است. این فیلم، مملو از خانه‌های خالی از سکنه و دلقک‌های تشنه به خون، و یکی از اصلی‌ترین فیلم‌های دلقک محور ترسناک برای تماشا است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین دلقک ها که کابوس شب هایتان می شوند سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *