ببینید : ویدیو کمتر دیده شده از ویگن و پسرش

به تازگی ویدیو کمتر دیده شده از ویگن و پسرش در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که بسیاری از کاربران این فضا را شوکه کرده است.

اخیرا ویدیو زیر خاکی از پسر ویگن به همراه خودش در شبکه مجازی وایرال شده است. گویا فیلم کمتر دیده شده از پسر ویگن به همراه خودش سر صدای بسیاری را در رسانه ها ایجاد کرده است.

ویدیو کمتر دیده شده از ویگن و پسرش

ویدیو زیر خاکی از پسر ویگن به همراه خودش

امروز ویدیویی از ویگن به همراه پسرش در رسانه ها پخش شده که بسیار عجیب است. آیلین ویگن همسر سابق فرزان دلجو بود که به تشویق پدرش به بازیگری در فیلم های سینمایی روی آورد و از سال 1353 تا 1357 در 8 فیلم بازی کرد.

آیلین ویگن پس از انقلاب در شکبه های کیبل لس آنجلسی بازیگر قطعات طنز نمایشی به همراه شهرام شبپره و هوشنگ توزیع بود و سپس در شبکه های ماهواره ای فارسی زبان به همراه شهروز رفیعی و رافی خاچاطوریان به عنوان مجری شبکه های فارسی زبان بود.

ویدیو کمتر دیده شده از ویگن و پسرش
ویدیو لو رفته از ویگن و پسرش

ویدیو لو رفته از ویگن و پسرش

در ادامه می‌توانید فیلم کمتر دیده شده از پسر ویگن به همراه خودش را ببینید:

ویگن تحصیلات متوسطه را در سال ۱۳۳۰ (۱۹۵۱ میلادی) تمام کرد. او که شغل نقشه‌برداری داشت در ابتدا با خواندن در کافه‌ها محبوب دوستداران موسیقی مردم‌پسند شد. اجرای آهنگ در رادیو تهران او را به شهرت رساند. صدای گرم او که با نواختن گیتارش همراه می‌شد، با شعرهایی با مضمون‌های تازه و ملودی‌های نو چهره تازه‌ای در صحنه موسیقی ایران عرضه کرد

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *