ماجرای ازدواج گلزار با بیرانوند چیست؟

هم علیرضا بیرانوند و هم گلزار، دو فردی بودند که چند وقت اخیر حواشی زیادی داشتند و حالا در این نوشتار خواهیم فهمید که ماجرای ازدواج گلزار با بیرانوند چیست؟

پس از اینکه محمدرضا گلزار و علیرضا بیرانوند جزو سلبریتی‌هایی بودند که حواشی زیادی را در چند وقت اخیر برپا کردند، حالا شایعه‌ای عجیب از ماجرای ازدواج کردن بیرانوند با گلزار تحت عنوان داستان ازدواج بیرانوند و رضا گلزار در فضای مجازی به انتشار رسیده که در ادامه به علیرضا بیرانوند و شایعه ازدواج با گلزار خواهیم پرداخت.

ماجرای ازدواج گلزار با بیرانوند چیست؟

ماجرای ازدواج کردن بیرانوند با گلزار

حالا که علیرضا بیرانوند، با فسخ قرارداد خود و محمدرضا گلزار با ازدواج خود، بسیاری از افراد مختلف را راهی بیمارستان کردند و به گفته‌ی برخی از خبرگزاری‌ها، این اخبار کشته هم داده است، برخی از روزنامه‌ها به شوخی گفتند:

فکر کنید اگر محمدرضا گلزار به بیرانوند ازدواج می‌کرد چه اتفاقاتی رخ می‌داد.

بیشتر بخوانید:

توضیحات جنجالی وکیل بیرانوند

ببینید: علیرضا بیرانوند استقلالی شد !

علیرضا بیرانوند، در چند روز گذشته، با فسخ قرارداد خود به صورت یک طرفه و بستن قرارداد با استقلال تهران، چند هوادار پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد و حواشی زیادی را نیز به وجومد آورد. همچنین محمدرضا گلزار، جزو چهره‌هایی بود که با ازدواج خود، چندین هوادارا خود را تا مرز سکته پیش برد.

بیشتر بخوانید:

گلزار و آیسان با عکس‌های لاکچری از صبحانه‌های عجیب غریب دو نفره

فیلم حسن ریوندی و مسخره کردن ازدواج گلزار

ماجرای ازدواج گلزار با بیرانوند چیست؟
ماجرای ازدواج کردن بیرانوند با گلزار

داستان ازدواج بیرانوند و رضا گلزار

ماجرای ازدواج گلزار با بیرانوند چیست؟
علیرضا بیرانوند و شایعه ازدواج با گلزار

چندی پیش بود که خبر ازدواج محمدرضا گلزار مانند بمب سروصدا کرد و بسیاری از هواداران دختر او را راهی بیمارستان کرد. حالا در چند روز گذشته نیز، برخی از هواداران پرسپولیس پس از شنیدن خبر فسخ قرارداد بیرانوند با این تیم، زیر سرم رفتند.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *