ببینید: جواد عزتی با مهران غفوریان و دخترش در پشت صحنه فصل دوم زخم کاری

جواد عزتی با مهران غفوریان و دخترش در پشت صحنه فصل دوم زخم کاری در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی منتشر و همچنین توجه زیادی را به‌خود جلب کرده است.

پشت صحنه فصل دوم زخم کاری با حضور جواد عزتی با مهران غفوریان و دخترش تحت عنوان تصویر مهران غفوریان و دخترش خانا به همراه جواد عزتی در پشت صحنه فصل جدید سریال زخم کاری خبرساز شد. در ادامه با عکس مهران غفوریان و دخترش هانا در پشت صحنه زخم کاری 2 همراه فگار باشید.

جواد عزتی با مهران غفوریان و دخترش در پشت صحنه فصل دوم زخم کاری

پشت صحنه فصل دوم زخم کاری با مهران غفوریان و دخترش 

لازم به ذکر است هنوز اطلاعات دقیقی از فصل دوم زخم کاری منتشر نشده است اما اگر بخواهیم با توجه به پایان‌بندی فصل اول کمی تجسم کنیم و فصل دوم را در ذهنمان طراحی کنیم باید منتظر زنده ماندن مالک از ضربات چاقو، خروش و انتقام‌های او از مافیایی که فرزندان خان عمو ترتیب داده بودند، باشیم. که با انتشار عکس جواد عزتی با مهران غغوریان و هانا دخترش در پشت صحنه فصل تازه زخم کاری گمان‌ها از بین رفت.

جواد عزتی با مهران غفوریان و دخترش در پشت صحنه فصل دوم زخم کاری

عکس جواد عزتی با مهران غفوریان و دخترش در پشت صحنه فصل 2 زخم کاری

داستان سریال زخم کاری، برگرفته از رمان بیست زخم کاری است. این رمان به قلم محمود حسینی‌زاد است، که آن را در سال ۱۳۸۵ نوشته بود. اما در سال ۱۳۹۵ به آن مجوز نشر داده شد. درست زمانی که محمدحسین مهدویان تصمیم به ساخت زخم کاری گرفت، در آذر و دی‌ماه ۱۳۹۹ مجوز نشر این کتاب باطل شد. فروش آن نیز ممنوع شد. به همین دلیل نام این کتاب از تیتراژ زخم کاری حذف گردید.

جواد عزتی با مهران غفوریان و دخترش در پشت صحنه فصل دوم زخم کاری
جواد عزتی با مهران غفوریان و دخترش در پشت صحنه فصل دوم زخم کاری

سریال زخم کاری، سریالی است که متاسفانه با حواشی بسیار آغاز شد و با صحنه های سانسور شده اوج گرفت. به هرحال تمامی شما همراهان عزیز فیگار، با جزئیات و موانع مرتبط با دنیای هنر آشنا هستید. چه در زمینه کتاب، چه موسیقی،‌ چه تئاتر و سینما. به تازگی این مشکلات و موانع دامن‌گیر سریال‌ها و برنامه‌های شبکه‌های خانگی نیز شده است. البته غیر از سریال‌هایی که شما بهتر با آن‌ها آشنا هستید.

همچنین بازیگرانی چون کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک به گروه بازیگران اضافه شده‌اند. گفته می‌شود چند چهره جدید بازیگری نیز برای نخستین بار در سریال «زخم کاری ۲؛ بازگشت» به‌عرصه نمایش خانگی و سینما معرفی خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *