لیست فیلم‌ های مورد علاقه مارگو رابی ؛ 6 فیلم تأثیرگذار [+جزئیات]

لیست فیلم‌ های مورد علاقه مارگو رابی ، در این نوشتار به 6 فیلم تأثیرگذار بر دوران اوایل حرفه‌ ی بازیگری مارگو رابی خواهیم پرداخت.

رابی برای اولین بار با بازی نائومی لاپاگلیا، همسر ترسناک شخصیت دلال سهام کلاهبردار دی کاپریو در فیلم ” گرگ وال استریت” مارتین اسکورسیزی، توجه جدی صنعت سینما را به خود جلب کرد.  6 فیلم الهام‌ بخش زندگی بازیگری مارگو رابی تحت عنوان فیلم های مورد علاقه رابی که وبسایت ایندی‌وایر آن را منتشر کرده است در این نوشتار بررسی خواهیم کرد.

لیست فیلم‌ های مورد علاقه مارگو رابی

6 فیلم تاثیرگذار در زندگی هنری مارگو رابی

شش فیلم تاپیر گذار و الهام بخش در دنیای بازیگری مارگو رابی به شرح ذیل است:

  1. Robin Hood: Men in Tights (1993)
  2. True Romance (1993)
  3. Pulp Fiction (1994)
  4. The Philadelphia Story (1940)
  5. The Fifth Element (1997)
  6. George of the Jungle (1997)

تنها چند سال بعد، رابی برای بازی در نقش تونیا هاردینگ در « من، تونیا » و خبرنگار فاکس نیوز در « بمب‌شل» نامزد اسکار شد. اما مارگو رابی هنوز در جستجوی اولین جایزه اسکار خود است.

لیست فیلم‌ های مورد علاقه مارگو رابی

شش فیلم تاثیر گذار در زندگی بازیگری مارگو رابی

رابی که می‌دانست در همان ابتدا می‌خواهد جلوی دوربین از خودش بازیگر حرفه‌ای بسازد، در سنین جوانی از فیلم‌ها الهام می‌گرفت و اغلب در کودکی فیلم‌ها را در مقابل والدینش بازسازی می‌کرد. خانواده او که در یک جامعه روستایی دالبی، کوئینزلند بزرگ شد، هرگز تصور نمی‌کرد که در حرفه بازیگری جز بازیگران نامدار این عرصه باشد. در ادامه با نوشتار لیست فیلم‌ های مورد علاقه مارگو رابی همراه فیگار بمانید.

رابی به ووگ بریتانیا گفت:

“خانواده من هیچ ارتباطی با صنعت بازیگری ندارند، بنابراین وقتی بازیگری را شروع کردم، همه فکر می کردند که “این سرگرم کننده است، اما به من می‌گفتند واقعا کی می خواهی شغل واقعی پیدا کنی؟”

بهترین انیمیشن های باربی از نگاه سایت فیگار

Robin Hood: Men in Tights (1993)

لیست فیلم‌ های مورد علاقه مارگو رابی
لیست فیلم‌ های مورد علاقه مارگو رابی

یک تقلید پر از ماجراجویی، “رابین هود: مردان جوراب شلواری” یکی از فیلم‌های مورد علاقه رابی در دوران کودکی است. با یک پکیج بازیگر پرستاره، این فیلم از جمله، یکی از اولین بازی‌های دیو چاپل است.

رابی به بفتا گفت:

مملو از کنایه بود و احتمالاً نقل قول برای یک کودک پنج ساله کاملاً نامناسب بود.

مذاکره مارگو رابی برای دنباله فیلم باربی تایید شد

True Romance (1993)

لیست فیلم‌ های مورد علاقه مارگو رابی

مهم نیست که چقدر در رده‌های هالیوود به اوج می‌رسید، دوست داشتن براد پیت هرگز از مد نمی‌افتد. رابی که تحسین شخصیت پیت فلوید در «عاشقانه واقعی» است.

تاکنون با وجود همکاری با براد پیت درسه فیلم، در میزان علاقه به براد پیت هیچ تفاوتی ایجاد نشده است. مارگو رابی این فیلم را در میان فیلم‌های مورد علاقه خود در تمام دوران ها ذکر کرده است. تأثیر آن حتی در عروسی رابی نیز احساس شد.

رابی به ام‌تی‌وی نیوز گفت:

من از راهرو به سمت موسیقی “رومانس واقعی” رفتم.

فتوکال فیلم باربی با حضور مارگو رابی و رایان گاسلینگ

Pulp Fiction (1994)

لیست فیلم‌ های مورد علاقه مارگو رابی

زمانی که کوئنتین تارانتینو با «سگ‌های انباری» که اولین حضورش را در سینما انجام داد، مارگو رابی هنوز کودک بود، اما 28 سال بعد رابی در نهمین فیلم تارانتینو «روزی روزگاری در هالیوود» بازی کرد.

رابی که از طرفداران مادام العمر کارش بود، در زمان حضورش در « پرندگان شکاری » به کارگردان مراجعه کرد و اجازه استفاده نام « فاکس فورس پنج » برای عنوان کاری به جای فیلم مرجع «داستان عامه پسند» (Pulp Fiction) در خواست کرد. این درخواست با جواب تایید تارانتینو مواجه شد و گروه ابرقهرمانان که توسط هارلی کوئین سازماندهی شده بود، در طول تولید از نام “فاکس فورس پنج” استفاده کردند. در ادامه با نوشتار لیست فیلم‌ های مورد علاقه مارگو رابی همراه فیگار بمانید.

تصویر جدید از فیلم باربی با بازی رایان گاسلینگ

The Philadelphia Story (1940)

لیست فیلم‌ های مورد علاقه مارگو رابی
لیست فیلم‌ های مورد علاقه مارگو رابی

داستان عاشقانه کمدی زنی تنها که رابطه خود را با همسر سابقش احیا می‌کند، “داستان فیلادلفیا” فیلم قدیمی مورد علاقه هالیوودی مارگو رابی است. این فیلم در ابتدا به عنوان یک نمایشنامه برادوی نوشته شد و پس از اینکه کاترین هپبورن حقوق فیلم را از تهیه کننده هاوارد هیوز به‌دست آورد، زندگی حرفه‌ایش را احیا کرد.

The Fifth Element (1997)

لیست فیلم‌ های مورد علاقه مارگو رابی

اکشن، کمدی، درام، ماجراجویی. “عنصر پنجم” در طول نه سالی که پردازش و تصویربرداریش طول کشید به خوبی تنظیم و پرداخت شد. ماجرای این فیلم در قرن بیست و سوم اتفاق می‌افتد و ابزارهای غیرقابل تصور و هوش مصنوعی را بدون کمبود رنگ‌های زنده یا لباس‌های جدید به چشم می‌آورد. در ادامه با نوشتار لیست فیلم‌ های مورد علاقه مارگو رابی همراه فیگار بمانید.

“عنصر پنجم” با بودجه قابل توجه 90 میلیون دلاری در زمان تولید، گران‌ترین فیلم اروپایی تاریخ در آن زمان حساب می‌شود. این فیلم در ابتدا قرار بود قبل از استخدام کریس تاکر، نقش پرنس را برای نقش روبی رود انتخاب کند . رابی به یاد اجراهای اکشن میلا جووویچ با خواندن صحنه‌ای از فیلم برای بفتا گفت:

من فقط به “عنصر پنجم” و به ویژه آن شخصیت وسواس داشتم

تیزر رسمی جدید فیلم باربی منتشر شد

George of the Jungle (1997)

لیست فیلم‌ های مورد علاقه مارگو رابی
لیست فیلم‌ های مورد علاقه مارگو رابی

اولین فیلمی که رابی لولین بار در سینماها دید، «جورج جنگل» یکی از محبوب ترین فیلم‌های دوران کودکی برای این بازیگر تازه کار بود، که هنوز هم از طرفداران پادشاه سوئینگ است.

جورج که توسط میمون‌ها در جنگلی آفریقایی بزرگ شده است، عشقی پیدا می‌کند که او را به سانفرانسیسکو می‌برد. اگرچه نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان دریافت کرد، اما دیزنی سال‌ها بعد علاوه بر مجموعه انیمیشن سال 2007، دنباله‌ای را بدون برندان فریزر آغاز کرد.

رابی به بفتا گفت:

«در دوران کودکی آن را زیاد تماشا کردم، جورج جنگل را دوست داشتم. من از آن زمان طرفدار برندان فریزر هستم. من چندین سال است که آن را تماشا نکرده‌ام، باید دوباره آن را ببینم.»

مارگو رابی ستاره فیلم باربی، کمتر از چند ماه به اکران فیلم موردانتظار باربی نمانده که در تریلرهایش، بازتاب خوبی را کسب کرد. پس از توجه زیاد به این فیلم، خبری مبنی بر صحبت های مارگو رابی برای باربی 2 تحت عنوان بازی مارگو رابی برای Barbie 2 توسط روزنامه‌های هالیوودی به انتشار رسید که هنرنمایی مارگو رابی برای باربی 2 تأیید می‌کند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *