ویدیو : روایت جذاب محمد بحرانی از کودکی و یاد گرفتن خوانندگی +[حرکت عجیب محمد بحرانی با شانه]

به تازگی ویدیویی از روایت جذاب محمد بحرانی از کودکی و یاد گرفتن خوانندگی در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که بسیار جذاب و دیدنی می باشد.

جدیدا ویدیویی از خاطرات محمد بحرانی درباره کودکی اش در رسانه های مجازی فارسی منتشر شده که تماشای آن بسیار سرگرم کننده می باشد.

روایت جذاب محمد بحرانی از کودکی و یاد گرفتن خوانندگی

خاطره بازی محمد بحرانی در دوران جوانی و کودکی اش

امروز ویدیویی از روایت محمدبحرانی از کودکی و یاد گرفتن خوانندگی از بچه های آبادانی شیراز در رسانه های داخلی منتشر شده که خاطره بازی های بسیاری را با مجری برنامه کرده است.

در ادامه می‌توانید خاطرات محمد بحرانی درباره کودکی اش را ببینید:

حرکت عجیب محمد بحرانی با شانه

حرکت جنجالی محمد بحرانی با شانه

محمد بَحرانی بازیگر و صداپیشه متولد سال 1360 در شهر شیراز است. او در خانواده اصالتا کازرونی در شهر شیراز به دنیا آمد. او یک برادر و خواهر دارد و پدرش شعر می گوید و می نویسد. او مدرک لیسانس بازیگری از دانشگاه تهران و مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس دارد. او صداپیشه جناب خان در برنامه خندوانه به کارگردانی رامبد جوان بود که بسیار مورد استقبال قرار گرفت. اخیرا نیز حرکتی با شانه انجام داده که بسیاری از کابران را شوکه کرده است.

حرکت عجیب محمد بحرانی با شانه
عجیب ترین حرکت محمد بحرانی با شانه

جالب ترین کار محمد بحرانی با شانه

در ادامه می‌توانید عجیب ترین حرکت محمد بحرانی با شانه را ببینید:

محمد بحرانی در ۱۶ آذرماه سال ۱۳۶۰ در بهشهر زاده شد. اما براساس شناسنامه، او ۲۰ شهریور ۱۳۶۰ در شهر شیراز به دنیا آمده‌است. پدر و مادر او اهل کازرون هستند. پدر سال‌ها به تدریس زبان انگلیسی در مقطع دبیرستان اشتغال داشته و اکنون بازنشسته است و مادر نیز خانه‌دار است.

محمد بحرانی صداپیشه و بازیگر است فارغ التحصیل لیسانس بازیگری از دانشگاه تهران و فوق لیسانس کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس می باشد که تجربه کارگردانی، خوانندگی و ترانه سرایی هم دارد یک برادر و خواهر دارد و پدرش از قدیم شعر می‌گوید و می‌نویسد در محله جنوبی‌های اهل خوزستان که مهاجرت کرده به شیراز در زمان جنگ بودند بزرگ شده و از آن زمان با قابلمه و تشت ، بندری می زد و می خواند

خاطره بازی محمد بحرانی در دوران جوانی و کودکی اش

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص روایت جذاب محمد بحرانی از کودکی و یاد گرفتن خوانندگی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *