بهترین گریم هیولاها در فیلم هایی با ژانر ترسناک

هیولاها در فیلم‌های ترسناک، نقش بسیار مؤثری دارند که در ادامه این نوشتار، به معرفی بهترین گریم هیولاها در فیلم های ترسناک خواهیم پرداخت.

از Cenobites تا Xenomorphs، تنها تعداد انگشت شماری از هیولاهای فیلم‌های ترسناک توانسته‌اند به اندازه کافی نمادین باشند تا ذهن بینندگان زندگی کنند و این کار را، ترسناک ترین گریم های هیولا در فیلم ترسناک انجام داده است.

فیلم‌های ترسناک همیشه از افراد شرور، از قاتلان زنجیره‌ای اسلشر گرفته تا هیولاهای شیطانی زیادی استفاده کرده است و گریم های وحشتناک هیولاها در فیلم های ترسناک نقش مؤثری در ماندگار شدن آن‌ها داشته است.

اگرچه ایده مردی در جنگل با سلاح آزمایش شده و درست است، اما شرورهای هیولایی نیز به همان اندازه لذت بخش می‌باشند. هیولاهای بسیار خوبی برای ژانر وحشت ساخته شده‌اند که مخاطبان را هیجان‌زده و وحشت‌زده کرده‌اند. همیشه در این بین، ترسناک ترین هیولاهایی که در فیلم های ترسناک گریم شدند نقش مهم‌تری دارند.

بهترین گریم هیولاها در فیلم های ترسناک

گریم وحشتناک هیولاهای فیلم های ترسناک

شما می‌توانید فهرست بهترین گریم هیولاها در فیلم های ترسناک را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

بهترین گریم هیولاها در فیلم های ترسناک
بهترین گریم هیولاها در فیلم های ترسناک

استفاده از هیولاها در ترسناک چیز جدیدی نیست و از زمان هیولاهای کلاسیک یونیورسال استودیو در دهه 1930، یکی از اصلی ترین ژانرها بوده است. یک دشمن هیولایی بزرگ، شخصیت‌ها را فراتر از ترس استاندارد می‌برد و آنها را در موقعیت‌هایی قرار می‌دهد که تقریباً غیرقابل پیروزی هستند. بسیاری از این موجودات به عنوان شاهدی بر جلوه های بصری عالی و مهارت های آرایش هستند.

بیشتر بخوانید:

کامل ترین فهرست بهترین فیلم های ترسناک تاریخ سینمای جهان

بهترین فیلم های ترسناک 2023 بر اساس امتیاز IMDB

بررسی و معرفی بهترین فیلم های ترسناک نتفلیکس تاریخ

Hellraiser

بهترین گریم هیولاها در فیلم های ترسناک
ترسناک ترین گریم های هیولا در فیلم ترسناک

فرانچایز Hellraiser، حول موضوعات رنج و وجود در جهنم است. هر فیلم، قهرمان متفاوتی را دنبال می‌کند که پس از باز کردن جعبه پازلی به نام Lament Configuration Box، با شیاطینی از جهنم به نام Cenobites روبرو می‌شود.

سنوبیت‌ها، به رهبری پین هد، هر کدام طرح‌های منحصر به فرد خود را دارند که نشان دهنده نوع متفاوتی از شکنجه و رنج ابدی است. سنوبیت‌ها معمولاً کسانی را که آنها را احضار کرده‌اند به جهنم می‌برند تا بتوانند همان درد را تجربه کنند.

The Mermaid

بهترین گریم هیولاها در فیلم های ترسناک
گریم های وحشتناک هیولاها در فیلم های ترسناک

Cabin in the Woods ساخته جاس ویدو،ن به عنوان ادای احترام به بسیاری از فیلم‌های ترسناک که این ژانر را تعریف می‌کنند ساخته شده است. این فیلم، در طرح داستانی خود، گروهی از بچه‌های دانشجو را دنبال می‌کرد که برای تعطیلات تابستانی ، در کابینی به همین نام در جنگل رفتند. هنگامی که آنجا بودند، مشخص شد که آنها توسط مردم در یک مرکز مخفی مشاهده می‌‎شدند.

در این فیلم، نشان داده شد که بچه‌ها بخشی از یک مرگ تشریفاتی بودند و در معرض خطر تعدادی هیولا قرار داشتند. یکی از این موجوداتی که مسخره شد، پری دریایی بود. اگرچه طرفداران آن را تا آخر نمی‌بینند، اما ظاهر آن عالی بود و روش کشتن آن وحشتناک بود.

Skull Monster

بهترین گریم هیولاها در فیلم های ترسناک
ترسناک ترین هیولاهایی که در فیلم های ترسناک گریم شدند

The Void یک فیلم ترسناک کیهانی مستقل کانادایی است که بر اساس آثار HP Lovecraft ساخته شده است. این فیلم بر روی گروهی از افرادی که توسط فرقه‌ای که ساختمان را احاطه کرده‌اند، در یک بیمارستان متروک به دام افتاده‌اند می‌چرخد.

با طولانی شدن شب، هیولاهای ترسناک در بیمارستان مورد حمله قرار می‌گیرند. بهترین هیولای فیلم طراحی هولناکی دارد، با جمجمه انسان چشم سیاه که به موجودی بیگانه مانند متصل است. این شرور، وقتی شخصیت‌ها را تعقیب می‌کند، حرکت عجیبی دارد که فقط به تنش عالی فیلم می‌افزاید. این فیلم موجودات بزرگ زیادی دارد، اما هیولای جمجمه ترسناک‌ترین آنهاست.

Grant Grant

بهترین گریم هیولاها در فیلم های ترسناک
گریم وحشتناک هیولاهای فیلم های ترسناک

Slither اثر جیمز گان، یکی از بهترین آثار این کارگردان است و ورود موجودی عجیب به شهری کوچک را دنبال می‌کند. هنگامی که مردی به نام گرانت با این موجود روبرو می‌شود، او را آلوده می‌کند و به آرامی شروع به تسخیر و تبدیل بدن او به خود می‌کند.

دگرگونی گرانت با هر صحنه‌ای که می‌گذرد وحشتناک‌تر و ترسناک‌تر می‌شود. در پایان، گرانت تبدیل به یک هیولای می‌شود که بدن افراد آلوده شهر کوچک را به شکل خاص خود جذب کرده و او را به یک توده تبدیل می‌کند.

Xenomorphs

بهترین گریم هیولاها در فیلم های ترسناک
بهترین گریم هیولاها در فیلم های ترسناک

فرنچایز بیگانه، ساخته ریدلی اسکات بیشتر به خاطر موجودات اصلی خود، Xenomorphs شناخته می‌شود. این فیلم‌ها تمام چرخه زندگی زنومورف را دنبال می‌کنند. هیولاهای Xenomorphهای بیگانه موجودات ترسناکی هستند که شخصیت‌ها باید با آنها روبرو شوند.

آنها موجوداتی سیاه پوست و پوسته پوسته با دم دندانه‌دار و اسید برای خون هستند. این موجودات چشمی ندارند و می‌توانند با دهان کوچکتری که شلیک می‌کند به مردم حمله کرده و با یک ضربه می‌توانند کسی را بکشند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ترسناک علمی تخیلی شبیه Alien

Death Angels

بهترین گریم هیولاها در فیلم های ترسناک
بهترین گریم هیولاها در فیلم های ترسناک

A Quiet Place یک فیلم ترسناک پساآخرالزمانی است که خانواده‌ای از بازماندگان را دنبال می‌کند که از هیولاهایی که به فرشتگان مرگ معروف هستند پناه می‌برند. هیولاها شکلی از زندگی بیگانه دارند که سال‌ها قبل از وقایع فیلم روی زمین آمده‌اند و بیشتر بشریت را از بین برده‌اند.

فرشتگان مرگ موجودات کابوسی هستند. بدن آنها خاکستری است و قسمت‌هایی از آنها می‌توانند باز شوند و ردیف‌هایی از دندان‌ها و گوشت‌های دندانه‌داری دارند که در فیلم آشکار می‌شوند. این موجودات از صدا برای شکار استفاده می‌کنند. همچنین، آنها چشم ندارند . بسته به فریاد بلند برای تشخیص طعمه خود استفاده می‌کنند.

Colin

بهترین گریم هیولاها در فیلم های ترسناک
بهترین گریم هیولاها در فیلم های ترسناک

سایلنت هیل که بر اساس بازی ویدیویی ترسناکی به همین نام ساخته شده است، زنی به نام رز را دنبال می‌کند که در یک شهر کوچک به دنبال دخترش می‌گردد. او در آنجا با موجودات وحشتناک زیادی روبرو شد. ترسناک‌ترین آنها کالین سرایدار، مردی بود که در غرفه حمام به قتل رسید.

وقتی تاریکی بر شهر آمد، کالین زنده شد و با نمایشی وحشتناک از غرفه بیرون آمد و بدنش را به سمت رز کشید. اگرچه فیلم ترس‌های کلاسیک دیگری هم داشت، اما کالین وحشتناک‌ترین نمایش وحشت بدنی در آن فیلم بود.

Frankenstein’s Monster

بهترین گریم هیولاها در فیلم های ترسناک
بهترین گریم هیولاها در فیلم های ترسناک

فرانکنشتاین در سال 1994 یکی از بهترین آثار داستان کلاسیک مری شلی است. این فیلم، با رابرت دنیرو در نقش هیولا و کنت برانا در نقش ویکتور فرانکنشتاین، بین دانشمندی که در کشتی در قطب شمال و بازگویی وقایع پیش از آن حضور دارد، قطع می‌شود.

فرانکنشتاین زندگی دانشمند همنام و خلق هیولا را بازگو می‌کند. طراحی مخلوق دنیرو با وجود ماهیت غم‌انگیز داستان او، یکی از ترسناک‌ترین فیلم‌ها را روایت می‌کند. بازی دنیرو تنها شدت زیادی به شخصیت می‌بخشد که او را وحشتناک‌تر می‌کند.

بیشتر بخوانید:

ترسناک ترین شرورانی که با تکنولوژی به سراغ شخصیت اول می‌روند

فیلم های ترسناک اقتباسی سال 2023 و تمام دوران

Pale Man

بهترین گریم هیولاها در فیلم های ترسناک
بهترین گریم هیولاها در فیلم های ترسناک

هزارتوی پن، ساخته گیرمو دل تورو یکی از شناخته شده‌ترین فیلم‌های این کارگردان است. داستان فیلم، یک دختر جوان به نام اوفلیا را در سال 1944 در اسپانیا دنبال می‌کند که او را برای زندگی با ناپدری جدیدش فرستاده‌اند.

در آنجا، او با پری ملاقات کرده که او را در فرود به یک هزارتوی مرموز همراهی می‌کند. اوفلیا در طول مسیر با موجودی ترسناک به نام Pale Man مواجه می‌شود؛ موجودی که چشمانش به جای سر در دستانش است. Pale Man قابل تشخیص‌ترین هیولای فیلم است و یکی از مخوف‌ترین موجودات خلق شده توسط این کارگردان افسانه‌ای فیلم‌های ترسناک و فانتزی می‌باشد.

The Thing

بهترین گریم هیولاها در فیلم های ترسناک
بهترین گریم هیولاها در فیلم های ترسناک

فیلم The Thing ساخته جان کارپنتر، یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های این کارگردان است. داستان این فیلم ترسناک، در قطب جنوب روایت می‌شود به دنبال تیمی از آمریکایی‌ها است که در یک ایستگاه تحقیقاتی می‌باشند که ناگهان یک سگ مرموز ظاهر می‌شود. اندکی بعد، مشخص شد که این سگ یک هیولای بیگانه است که در حال تغییر شکل می‌باشد و می تواند شکل انسان را به خود بگیرد.

The Thing در طول فیلم اشکال مختلفی به خود می‌گیرد که هر کدام در نوع خود وحشتناک هستند. هیولاهای نوریس و بلر ترسناک هستند و همچنین آثاری عالی از جلوه‌های ویژه برای زمان خود می‌باشند. این فیلم طرح ویژگی‌های حشره مانند را با وحشت بیگانه ترکیب می‌کند تا یک ترسناک علمی تخیلی عالی ایجاد کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین گریم هیولاها در فیلم های ترسناک سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول

چه هیولایی در فیلم‌های ترسناک است که چشم ندارد و فقط با صدا است که شکار خود را پیدا می‌کند؟

هیولاهای Death Angels در فیلم یک مکان ساکت، هیولاهایی هستند که حواس شنوایی بالایی دارند.

نام هیولای فیلم Pan’s Labyrinth چیست؟

نام هیولای فیلم Pan’s Labyrinth، Pale Man است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *