ویدیو : پشت پرده حمایت شبکه من و تو از فیلم پسر انسان

به تازگی ویدیویی از پشت پرده حمایت شبکه من و تو از فیلم پسر انسان در رسانه های مجازی وایرال شده که حواشی بسیاری را به همراه داشته است.

امروز ویدیویی از عجیب ترین واکنش از سوی شبکه منو تو برای فیلم پسر انسان در رسانه ها منتشر شده که بحث داغی را در بین کابران ایجاد کرده است.

حمایت شبکه من و تو از فیلم پسر انسان

ری اکشن های مجریان منو تو برای فیلم پسر انسان

جدیدا نیز ویدیویی از انتقاد شدید مجریان شبکه من و تو و حمایت آن ها به فیلم پسر انسان در رسانه‌ها وایرال شد. فیلم «پسر انسان» به کارگردانی سپیده میرحسینی و تهیه کنندگی مشترک وحید دلیلی و سپیده میرحسینی آماده نمایش و حضور در جشنواره‌های بین المللی شد.

نویسندگی پسر انسان اثر به صورت مشترک توسط پناه خدایاری و سپیده میرحسینی انجام شده است. «پسر انسان» اولین فیلم بلند سپیده میرحسینی به شمار می‌رود.

حمایت شبکه من و تو از فیلم پسر انسان
انتقاد مجریان شبکه منو تو از فیلم پسر انسان

عجیب ترین واکنش از سوی شبکه منو تو برای فیلم پسر انسان

در ادامه می‌توانید انتقاد مجریان شبکه منو تو از فیلم پسر انسان را ببینید:

همچنین مازیار لرستانی بازیگر این فیلم در سخنانی بیان کرد:

“فیلم «پسر انسان» شرح حالی از آن چیزی است که بر کسانی مانند من گذشته است و می‌گذرد. امیدوارم اکران این فیلم جریان ادامه داری باشد و کمک کند تا فیلم‌هایی از این دست ساخته شوند، دیگران هم بتوانند حرف بزنند و قصه‌های خودشان را روایت کنند. “

چندی پیش نیز فربد طلایی که در یکی از برنامه‌های تلویزیون منوتو به عنوان کارشناس حاضر شده ادعا کرده است وسط برنامه و در حضور رئیس شبکه او را حسابی هدف ضرب و شتم قرار داده اند.

گفته شده این فرد که ظاهرا مواضعی مخالف دست اندرکاران این شبکه معاند داشته با چنین برخوردی مواجه شده است. انتشار ویدئوی این فرد و خبر مربوط به این اتفاق موجب واکنش‌هایی بین کاربران شد.

ری اکشن های مجریان منو تو برای فیلم پسر انسان

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *