ویدیو : حضور عمو پورنگ در کنسرت رضا صادقی

به تازگی ویدیویی از حضور عمو پورنگ در کنسرت رضا صادقی در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که بسیاری از کابران این فضا شوکه شدند.

امروز ویدیویی از دیده شدن عمو پورنگ در کنسرت رضا صادقی در رسانه های مجازی وایرال شده که خود داریوش فرضیایی این کیلیپ را در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشرش کرده است.

بیشتر بخوانید:

نصیحت های یک هوادار به عمو پورنگ ؛ ازدواج میکنی دیگه؟

حضور عمو پورنگ در کنسرت رضا صادقی

ورود عمو پورنگ به کنسرت رضا صادقی

جدیدا ویدیویی از داریوش فرضیایی در کنسرت رضا صادقی در فضای مجازی وایرال شده است. از پشت صحنه و خوش بش این دو نفر گرفته تا داخل کنسرت و معرفی کردن داریوش فرضیایی توسط رضا صادقی را شامل شده است.

داریوش فرضیایی ملقب به عمو پورنگ می باشد. داریوش فرضیایی متولد 1352 است. داریوش فرضیایی فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک می باشد . داریوش فرضیایی از پدر تورک و مادری شمالی به دنیا آمد. داریوش فرضیایی با برنامه تورنگ وپورنگ مشهور شد.

حضور عمو پورنگ در کنسرت رضا صادقی
حضور داریوش فرضیایی در کنسرت رضا صادقی

 دیده شدن عمو پورنگ در کنسرت رضا صادقی

در ادامه می‌توانید حضور داریوش فرضیایی در کنسرت رضا صادقی را ببینید:

به گفته تهیه کننده برنامه عمو پورنگ در حالی بیستمین سالگرد خود را گذراند که عملا از هم پاشیده است. مادر عمو پورنگ سیده فاطمه گیلانپور متولد ۱۳۱۵ در گیلان و پدرش آذری است.

این روز‌ها شبکه‌های تلویزیون را که مرور می‌کنی با غیبت مجریان مطرح کودک که تا چند سال پیش در تلویزیون برنامه داشتند مواجه می‌شویم؛ مجریانی که پس از سال‌ها تلاش تلویزیون برای مطرح کردن چهره آن‌ها و قبولاندن آن‌ها به مخاطب با هدف رساندن پیام دیگر در قاب تلویزیون نیستند. برنامه سازانی که به گفته آن‌ها هنوز نتواستند پرونده برنامه‌های قبلشان را ببندند چه برسد به ساخت برنامه جدید!

ورود عمو پورنگ به کنسرت رضا صادقی

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *