کتک خوردن هوادار در کنسرت فرزاد فرزین ؛ تیکه انداختن فرزاد فرزین به بادیگارد هایش [+فیلم]

کتک خوردن هوادار در کنسرت فرزاد فرزین در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی منتشر و همچنین توجه زیادی را به‌خود جلب کرده و با واکنش‌های بسیاری روبه‌رو شده است.

هواداران فرزاد فرزین در کنسرت‌هایش مدتیست بر سر نگاه‌ها افتاده‌اند. هوادارانی که از شدت علاقه برای عکس گرفتن به روی صحنه کنسرت فرزاد فرزین می‌روند. بادیگاردهایش گاهی با آرامش برخورد می‌کنند و گاهی هم مثل خبر تازه منتشر شده هواداران را کتک می‌زنند. هرچند که کار تعریف شده برای بادیگاردهای فرزاد فرزین هم همین است محافظت از او، اما این میزان خشونت بادیگاردهای فرزاد فرزین بسیار جنجال‌ساز شده است.

کتک خوردن هوادار در کنسرت فرزاد فرزین

فیلم کتک خوردن هوادار فرزاد فرزین

فیلم منتشر و وایرال شده از حمله بادیگاردها به هواداری که بر روی اسیج کنسرت فرزاد فرزین پرید بازتاب گسترده‌ای در اینستاگرام داشته است.

کتک خوردن هوادار در کنسرت فرزاد فرزین

فیلم صحنه حیرت‌آور در کنسرت فرزاد فرزین

در کنسرت فرزاد فرزین یکی از هوادارن او برای گرفتن عکس بر روی استیج پرید که این اقدام احساسی او منجر به برخورد عجیب بادیگاردها شد.

تیکه انداختن فرزاد فرزین به بادیگارد هایش

فرزاد فرزین در یکی از کنسرت‌هایش، در واکنش به هواداری که یک‌هویی به روی سن می‌آید که می‌خواهد با او عکس بگیرد، می‌گوید: تا نکشتنت عکستو بگیر برو! همچنین ویدیو تازه از خشم فرزاد فرزین در لایو اینستاگرامی به انتشار رسیده که فرزاد فرزین علاوه بر بروز ناراحتی، از کنسرت خیابانی صحبت کرده است.

فرزاد فرزین متولد 3 تیر 1360 در تهران ، خواننده آهنگساز و بازیگر است. فرزاد فرزین فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت صنعتی از دانشگاه آزاد تهران می باشد که از کلاس سلفژ شروع کرد و حالا در کنار خوانندگی وارد عرصه هنرپیشگی شده است.

کتک خوردن هوادار در کنسرت فرزاد فرزین
تیکه  فرزاد فرزین به بادیگارد هایش , کتک خوردن هوادار در کنسرت فرزاد فرزین

تیکه انداختن فرزاد فرزین در کنسرت به بادیگارد هایش

تیکه انداختن فرزاد فرزین به بادیگاردش در کنسرت وایرال شد. فررزاد فرزین خواننده مردمی که هواداران بسیاری دارد، بار دیگر با انتشار ویدیویی در کنسرتش، مردمی بودن این خواننده که چگونه به هوادارش احترام می‌گذارد را شاهد هستیم.

فرزاد فرزین طرفداران بسیاری دارد و تا به اینجا و بدون ساخت اتفاقات خاصی توانسته بیش از 4 میلیون دنبال کننده رو جذب صفحه اینستاگرام خودش کرده است. فرزاد فرزین در یک ویدیو از خودش که به انتشار رسیده است، می‌گوید:

اگر کنسرت خیابانی مجوز بدهند من آماده‌ام تا هرنقطه‌ای از ایران برای دل مردمم رایگان کنسرت بذارم.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *