عکس جدید آناهیتا همتی و همسرش در دامان طبیعیت 😄❤️ ؛ فیلم لو رفته از عروسی اناهیتا همتی

بعد فیلم لو رفته از عروسی اناهیتا همتی حالا نوبت ماه عسل و گردش این بازیگر معروف است. با عکس جدید آناهیتا همتی و همسرش در دامان طبیعیت همراه باشید.

اناهیتا همتی هم در دسته بازیگران تازه ازدواج کرده است، البته بدون وایرال شدن عقد آریایی! حال این بازیگر درحالی که به گشت‌وگذار و خوشگذرونی مشغول است عکس‌های در دامان طبیعیت‌اش هم خبرساز می‌شود آناهیتا همتی (متولد ۱ مرداد ۱۳۵۲ در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. نخستین فیلم او افسانه پوپک طلایی ساخته خسرو شاجعی بود که در سال 1376 ساخته شد و به نمایش گذاشته شد.

عکس جدید آناهیتا همتی و همسرش در دامان طبیعیت

عکس آناهیتا همتی و همسرش در دامان طبیعیت

آناهیتا همتی به دلیل بازی در سریال خانه به دوش در سال 1383 به کارگردانی رضا عطران بسیار مشهور شد. اولین عکس اناهیتا همتی با همسرش بعد از محضر به انتشار رسید.

عکس جدید آناهیتا همتی و همسرش در دامان طبیعیت

 

فیلم لو رفته از عروسی اناهیتا همتی

اناهیتا همتی ازدواج کرد، خبری که باعث واکنش هواداران این بازیگر شد.

عکس جدید آناهیتا همتی و همسرش در دامان طبیعیت

اناهیتا نخستین بار در پاییز سال 1372 در نمایش تنبور نواز به نویسندگی محمد رحمانیان فعالیت بازیگری را شروع کرد. بعد از چند کار تئاتر برای تست سریال دبیرستان خضرا به دفتر خواجویی کارگردان رفته و قبول شده است و با همین سریال سال 1373 وارد قاب تلویزیون شد.

ببینید: پیری تکان دهنده آناهیتا همتی ؛ خانم بازیگر موهایش را تراشید! [+عکس]

فیلم محضر اناهیتا همتی

اناهیتا همتی که در محاصبه‌های قبلیش اعلام کرده بود مجرد است، زیرا می گوید تابحال فرد ایده الم را پیدا نکردم. اما با انتشار ویدیو عروسی اناهیتا همتی شواهد از این قرار است که این بازیگر به فرد دلخواه خودش بالاخره رسید. همچنین فیلم ازدواج اناهیتا همتی در شبکه‌های اجتماعی بازخورد زیادی برای این بازیگر داشته است.

فیلم عروسی اناهیتا همتی

اولین ویدیو مراسم عقد اناهیتا همتی در کنار همسرش !

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *