خداحافظی ناگهانی افسانه بایگان از عرصه بازیگری +[عکس زیرخاکی از افسانه بایگان]

عکس زیرخاکی از افسانه بایگان در فضای مجازی منتشر شده است و در بین کاربران درحال چرخیدن است. افسانه بایگان چند روز پیش از سینما خداحافظی کرد.

افسانه بایگان بازیگر ایرانی که به تازگی خبر از خداحافظی اش از سینما به بیرون آمد، در یک پست اینستاگرامی عکس های زیرخاکی خود را به اشتراک گذاشت. در ادامه مطلب با خبر عکس قدیمی از افسانه بایگان همراه ما بمانید.

عکس زیرخاکی از افسانه بایگان

  • عکس قدیمی افسانه بایگان

به گزارش منابع خبری:

در این تصویر مادر و پدر افسانه بایگان در تصویر دیده می‌شوند و خانم بایگان در آغوش مادر خود است. در ادامه می‌توانید عکس زیرخاکی افسانه بایگان را مشاهده کنید:

عکس زیرخاکی از افسانه بایگان
عکس زیرخاکی از افسانه بایگان

خداحافظی ناگهانی افسانه بایگان

افسانه بایگان با انتشار متنی درصفحه اینستاگرام خود از عرصه بازیگری کناره‌ گیری کرد. علت خداحافظی ناگهانی افسانه بایگان را در فیگار بخوانید. افسانه بایگان، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون با انتشار متنی در ایسنتاگرام خود از عرصه بازیگری کناره‌گیری کرد. بیوگرافی افسانه بایگان را می‌توانید در ادامه بخوانید. بایگان در بخشی از یادداشت خود گفته است:

 « بنده هیچ تذکر و توبیخی حتی به اشاره مثل ممنوعیت حضور در سینما و… دریافت نکردم.»

خداحافظی ناگهانی افسانه بایگان
بیوگرافی افسانه بایگان

افسانه بایگان بازیگر سینما و تلویزیون، متولد 6 دی ماه سال 1340 در خیابان فرانسه تهران است. افسانه بایگان یکی از بازیگران پرکار ایرانی است که در بیش از 50 فیلم سینمایی ایفای نقش کرده است.

آغاز فعالیت در عرصه بازیگری

خانم بایگان در یازده سالگی در فیلم کوتاه بوق به ایفای نقش پرداخت؛ ولی فعالیتش در سینما و تلویزیون را در سال 1363 با بازی در مجموعه تلویزیونی پر بینندهٔ سربداران آغاز کرد.

یک سال بعد نخستین نقش سینمایی اش را در فیلم گمشده به کارگردانی مهدی صباغزاده در سال 1364 به دست آورد و به یکی از پرکارترین بازیگران زن سینمای ایران و سوپراستار در دههٔ شصت تبدیل شد.

همچنین افسانه بایگان در بیش از 40 فیلم سینمایی و تلویزیونی هنرنمایی کرده است. همچنین، او در کنار بازیگری، طراحی صحنه و لباس را هم در فیلم شکوه بازگشت تجربه کرده است.

خداحافظی افسانه بایگان از عرصه بازیگری

افسانه بایگان بازیگر پیشکسوت، با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود از دنیای بازیگری برای همیشه خداحافظی کرد.
چند هفته بعد از خداحافظی هنگامه قاضیانی از دنیای بازیگری، افسانه بایگان با انتشار پستی اینستاگرامی کنارگیری خود را از عرصه‌ بازیگری اعلام کرد. خداحافظی افسانه بایگان از عرصه بازیگری همه را شگفت زده کرد.

علت خداحافظی ناگهانی افسانه بایگان چیست؟

بایگان در بخشی از متن منتشر شده در اینستاگرام خود نوشت:

« تعهد اجتماعی هنرمند همیشه او را لبه پرتگاه قرار می دهد؛ بنده هیچ تذکر و توبیخی حتی به اشاره مثل ممنوعیت حضور در سینما و… دریافت نکردم.»

افسانه بایگان همچنین گفت:

« به دلیل فشارها و قضاوت‌های سختگیرانه، نادیده گرفته شدن فعالیت هنری و حیثیت اجتماعی‌ام« از عرصه بی‌حرمت بازیگری» کناره گیری می‌کنم تا اندک ایام باقی را در آرامشی دور از اجتماع خشمگین بگذرانم.»

متن خداحافظی افسانه بایگان

خداحافظی ناگهانی افسانه بایگان
متن خداحافظی افسانه بایگان

در پی خداحافظی ناگهانی افسانه بایگان، هنرمندان و بازیگران شگفت زده شدند و واکنش نشان دادند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *