قوی ترین اعضای چهار شگفت انگیز از نگاه سایت فیگار

Fantastic Four جزء پرطرفدار ترین گروه ها در مارول کمیک هستند. در ادامه می خواهیم قوی ترین اعضای چهار شگفت انگیز معرفی کنیم.

Fantastic Four اولین ابرقهرمانان مارول بودند و در حالی که بسیاری از اعضا در طول سال‌ها به آن پیوستند، برخی از آن‌ها قدرتمندتر از یک دیگر هستند. Fantastic Four از آنجایی که آن‌ها اولین ابرقهرمانانی بودند که در مارول کامیکس معرفی شدند، عنوان خانواده اول مارول را دارند. در اینجا قوی ترین اعضای چهار شگفت انگیز آمده است که آن‌ها همچنین خانواده‌ای بودند که یک تیم ابرقهرمانی بودند؛ اما چندین قهرمان در طول سال ها خارج از چهار اصلی وجود داشته‌اند که بسیاری از آن‌ها حتی از اعضای موسس نیز قدرتمندتر هستند.

همه‌ی مقاله‌های مارول را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله‌های مهم مارول

قوی ترین اعضای چهار شگفت انگیز

  • بهترین اعضای چهار شگفت انگیز

در ادامه قرار است قوی ترین اعضای چهار شگفت انگیز را به شما معرفی کنیم:

  • The Thing
  • Wolverine
  • Human Torch
  • She-Hulk
  • Reed Richards
  • Storm
  • Ghost Rider
  • Nova
  • The Invisible Woman
  • Hulk

مقالات مکمل:

قوی ترین اعضای چهار شگفت انگیز
قوی ترین اعضای چهار شگفت انگیز

البته، قدرت خام تنها چیزی نیست که باید هنگام سنجش قدرت یک قهرمان در نظر گرفت. هر کسی می‌تواند در یک مبارزه مشتی برنده شود، اما برای از بین بردن بیگانگان، جاودانه‌ها و ابرشرورهای برتری که مارول پیشنهاد می‌کند، نیاز به یک نیروگاه واقعی است که در ادامه لیستی از قوی ترین اعضای چهار شگفت انگیز را برای شما تهیه کرده ایم.

The Thing

قوی ترین اعضای چهار شگفت انگیز
برترین اعضای چهار شگفت انگیز

The Thing به راحتی برترین اعضای چهار شگفت انگیز است؛ اما این لزوما به معنای قدرت واقعی نیست. The Thing قدرت مافوق بشری دارد و می‌تواند بین 75 تا 100 تن وزن را بلند کند، او همچنین پوست سنگی دارد که آسیب ناپذیر نیست. همانطور که طرفداران کتاب های مصور می‌دانند، The Thing قبلاً تکه‌هایی از بدن او را شکسته دیده است. با این حال، این تنها قدرت واقعی اوست. این احتمال وجود دارد که تا زمانی که در فرم راک خود باقی می‌ماند، هرگز نتواند بمیرد؛ اما این در مبارزه کمک چندانی نمی‌کند. The Thing قوی است، اما او در رتبه پایین‌تر از سایر اعضای FF قرار دارد.

Wolverine

قوی ترین اعضای چهار شگفت انگیز
جذاب ترین اعضای چهار شگفت انگیز

نقطه‌ای وجود داشت که جهان بر این باور بود که Fantastic Four پس از دستگیری Skrull ها ناپدید شدند. New Fantastic Four با Wolverine، Spider-Man، Hulk و Ghost Rider به عنوان اعضای تشکیل شد و آن‌ها جای تیم اصلی را گرفتند. Wolverine جزء جذاب ترین اعضای چهار شگفت انگیز است که بخشی از چندین تیم در Marvel Comics بوده و نسخه جایگزین Fantastic Four نسخه‌ای می‌باشد که هیچ کس در مورد آن صحبت نمی‌کند. سطح قدرت او فوق‌العاده است و او از اکثر آسیب‌ها فوراً جوان می‌شود. او یک جنگنده فوق العاده است و این پنجه های آدامانتیوم او هستند که از نظر قدرت به او برتری می‌دهند.

Human Torch

قوی ترین اعضای چهار شگفت انگیز
قوی ترین اعضای چهار شگفت انگیز

جانی استورم جوان‌ترین عضو چهار شگفت‌انگیز بود که برای اولین بار به دنبال موشکی که از میان پرتوهای کیهانی پرواز می‌کرد، قدرت‌های خود را به دست آوردند. برای چند سال اول، The Human Torch فقط کسی بود که آتش را کنترل می‌کرد. با این حال، در طول سال ها، قدرت جانی افزایش یافته است و او اکنون یک قهرمان فوق العاده قدرتمند مارول است. جانی می‌تواند به ابرنواختر برود و 1 میلیون درجه گرما را خاموش کند. طرفداران کتاب‌های مصور حتی می‌دانند که Human Torch به تنهایی در منطقه منفی زنده مانده است و سطوح قدرت او را ثابت می‌کند.

She-Hulk

قوی ترین اعضای چهار شگفت انگیز
بهترین اعضای چهار شگفت انگیز

پس از اولین رویداد Secret Wars ،The Thing در Battleworld باقی ماند و She-Hulk جایگزین او در صف شد که جزء جالب ترین اعضای چهار شگفت انگیز قرار گرفته است. این یک تقویت قدرت برای تیم بود، زیرا She-Hulk تقریباً از هر نظر قدرتمندتر از The Thing است. او به اندازه پسر عمویش، هالک، قدرتمند نیست؛ زیرا عصبانیت او سطوح قدرت او را به سطوح تقریباً نامحدودی رساند. با این حال، درست مانند هالک، او دارای سطح قدرت بالاتر از The Thing با توانایی بلند کردن بیش از 100 تن است. او همچنین قدرت احیا کننده هالک را دارد و واقعا نمی‌تواند بمیرد.

بهترین کمیک های شی هالک

Reed Richards

قوی ترین اعضای چهار شگفت انگیز
برترین اعضای چهار شگفت انگیز

قدرت همیشه مربوط به ابرقدرت‌ها نیست. رید ریچاردز یکی از جذاب ترین اعضای چهار شگفت انگیز و یکی از خطرناک‌ترین افراد در دنیای مارول به دلیل مغزش می‌باشد. قدرت او انعطاف پذیری است، هرچند که برای ابرقدرت‌ها در رده آخر قرار دارد. با این حال، رید یکی از باهوش‌ترین مردان زمین بوده که می‌تواند اختراعات و سلاح‌هایی ایجاد کند که به او اجازه می‌دهد هر کسی را شکست دهد. او همچنین از بسیاری از تمدن‌های بیگانه باهوش‌تر است و یکی از اولین افرادی است که هنگام تلاش برای شکست دادن دشمنان برتر با آن تماس می‌گیرد.

Storm

قوی ترین اعضای چهار شگفت انگیز
جذاب ترین اعضای چهار شگفت انگیز

استورم مانند ولورین بیشتر به خاطر حضور در مردان ایکس شناخته شده است. با این حال، زمانی بود که Storm و Black Panther به Fantastic Four پیوستند. در حالی که تی چالا یک جنگجوی قدرتمند است، استورم یکی از قدرتمندترین ابرقهرمانان مارول است. استورم به یک جهش یافته در سطح امگا با قدرت دستکاری آب و هوا نزدیک است و او یکی از قوی‌ترین جهش یافته‌های روی کره زمین است. علاوه بر قدرت‌های جهش یافته او، اجدادش نیز به او خدایی اعطا کردند که پلنگ سیاه در زمانی که در واکاندا زندگی می‌کرد به او کمک کرد تا به آن صعود کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین کمیک های پلنگ سیاه

بهترین شخصیت های کمیک پلنگ سیاه

Ghost Rider

قوی ترین اعضای چهار شگفت انگیز
قوی ترین اعضای چهار شگفت انگیز

The New Fantastic Four with Wolverine همچنین یک Ghost Rider را نیز در ترکیب قرار داد و این سطح قدرت آنها را به سطوح تقریباً خداگونه افزایش داد و جزء جالب ترین اعضای چهار شگفت انگیز قرار گرفت. این Ghost Rider نه جانی بلیز بود و نه انتقام جوی آینده رابی ریس می‌باشد. این دنیل کچ بود و در حالی که او تمام قدرت‌های Ghost Rider را دارد، یکی از قوی‌ترین شیاطین شکار قرار نگرفت. با قدرت آتش جهنم و یک فاکتور شفابخش ماحیا کننده، او همچنان از اکثر قهرمانان انسانی در چهار شگفت انگیز قدرتمندتر بود.

بهترین کمیک های روح سوار

Nova

قوی ترین اعضای چهار شگفت انگیز
جذاب ترین اعضای چهار شگفت انگیز

فرانکی ری یکی از اعضای چهار شگفت انگیز با همان قدرت‌های جانی استورم بود، البته در سطح بسیار کمتری اما جزء بهترین اعضای چهار شگفت انگیز قرار گرفته است. او قدرت خود را زمانی به دست آورد که در نهایت در مواد شیمیایی آغشته شد و آتش گرفت. او همچنین به Android Human Torch متصل شد؛ زیرا ناپدری او Phineas T. Horton، خالق نسخه اصلی بود. با این حال، زمانی که گالاکتوس به او قدرت‌های کیهانی داد و او را منادی خود کرد، او به یکی از قدرتمندترین قهرمانان چهار شگفت انگیز تبدیل شد. همچنین او اکنون دستکاری انرژی کیهانی و دانش کیهانی دارد که او را به یک تهدید باورنکردنی تبدیل می‌‎کند.

The Invisible Woman

قوی ترین اعضای چهار شگفت انگیز
بهترین اعضای چهار شگفت انگیز

The Invisible Woman برای مدت طولانی ضعیف ترین شخصیت چهار شگفت انگیز بود، زمانی که تنها قدرت او نامرئی شدن بود. با این حال، زمانی که او بیشتر در مورد قدرت‌های خود یاد گرفت، این تغییر کرد و او اکنون قدرتمندترین عضو چهار اصلی است. همانطور که طرفداران کتاب‌های مصور می‌دانند، زن نامرئی نه تنها نامرئی می‌شود، بلکه می‌تواند زمینه‌های نیرو ایجاد کند و او را تقریباً از هر چیزی محافظت کند. سو همچنین می‌تواند حباب‌های هوا را به مغز دشمن بفرستد و فوراً آن‌ها را خارج کند. او یک آسمانی را با یک میدان نیرو نابود کرد و ثابت کرده است که میدان‌های نیروی او سلاح‌های تهاجمی مرگبار و سازه‌های دفاعی استادانه هستند.

Hulk

قوی ترین اعضای چهار شگفت انگیز
قوی ترین اعضای چهار شگفت انگیز

هالک یکی از قدرتمندترین شخصیت‌های کتاب‌های مصور بود که جزء برترین اعضای چهار شگفت انگیز قرار می‌گیرد، چه مارول و چه دی سی. او یکی از اعضای نیو فانتستیک فور بود و بزرگترین تهدید را برای این تیم فراهم کرد. هالک قدرت نامحدودی دارد و بدون شک قوی تر از She-Hulk و Thing می‌باشد. توانایی شفابخشی او حتی بیشتر از ولورین است. او همچنین دارای افزایش خشم است که به قدرت او اجازه می‌دهد تا به سطوح بی نظیری برسد. در جنگ جهانی هالک، او بزرگترین قهرمانان زمین را شکست داد و تنها زمانی شکست خورد که تسلیم شد. تقریباً هیچ کس نمی‌تواند هالک را در یک مبارزه شکست دهد.

بهترین کمیک های هالک

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار قوی ترین اعضای چهار شگفت انگیز سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *