ویدئو: با خاک یکیان کردن بهاره رهنما توسط مجید خراطها

به تازگی ویدیویی از با خاک یکیان کردن بهاره رهنما توسط مجید خراطها در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که سر صدای زیادی را ایجاد کرده است.

امروز ویدیویی از لایو بهاره رهنما و مجید خراطها در رسانه های مجازی وایرال شده که حواشی بسیاری را توسط کابران ایجاد کرده است.

با خاک یکیان کردن بهاره رهنما توسط مجید خراطها

تخریب بهاره رهنما توسط مجید خراطها

جدیدا ویدیویی از مجید خراطها و بهاره رهنما در لایو دیشبشان در فضای مجازی منتشرش شد که جواب های کوبنده مجید خراطها به بهاره رهنما حواشی بسیاری را برایش ایجاد کرده است. مجید خراطها که طرفدارانش وی را با لقب “سلطان احساس” خطاب میکنند، ترانه سرا، آهنگساز و نوازنده ایرانی،متولد هفتم مهرماه سال هزار و سیصد و شصت و چهار در تهران میباشد.

مجید خراطها فعلا مجرد می باشد و ازدواج نکرده است. چهار برادر و یک خواهر دارد. برادرش وحید که از او بزرگ تر است سال های متعددی است که در حوزه موزیک فعالیت دارد و خوانندگی می کند. نخستین کنسرت رسمی مجید خراطها در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران بود. مجید خراطها با انتشار یک استوری در اینستاگرامش در نوروز صفحه اش را بروز کرد.

با خاک یکیان کردن بهاره رهنما توسط مجید خراطها
جواب کوبنده مجید خراطها به بهاره رهنما

لایو بهاره رهنما و مجید خراطها

در ادامه می‌توانید ویدیویی از جواب کوبنده مجید خراطها به بهاره رهنما را ببینید:

مجید خراطها ، متولد ۷ مهر ۱۳۶۴ در تهران با اصالتی تهرانی (بنا به گفته‌ی وی در مصاحبه‌هایش) است. او سه برادر به نام های مسعود، سعید، وحید و یک خواهر دارد. خراطها فارغ التحصیل دکترای موسیقی از ایران است. او همچنین در داستان نویسی و نقاشی هم فعالیت دارد. نخستین آلبوم حرفه‌ای او در سال ۱۳۸۴ به نام «تنهاترین تنها» منتشر شد و بعد از آن، آلبوم «زخم زبون» در زمستان ۱۳۸۵ منتشر شد. بعد از ساخت تک‌آهنگ‌ها و موزیک و تنظیم آلبوم برای سایر هنرمندان، آلبوم سوم خود را با نام «وداع» به بازار عرضه داشت و آلبوم «آواره» را در زمستان ۱۳۸۷ عرضه کرد.

تخریب بهاره رهنما توسط مجید خراطها

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *