ویدیو : ذوق پشه از نوازندگی پردیس احمدیه بازیگر محبوب پوست شیر

اخیرا ویدیویی از ذوق پشه از نوازندگی پردیس احمدیه بازیگر محبوب پوست شیر در رسانه های مجازی پخش شده که بسیار دیدنی و سرگرم کننده می باشد.

امروز ویدیویی از ذوق مرگ شدن پشه از نوازندگیه بازیگر محبوب پوست شیر پخش شده که توجه بسیاری از مخاطبین را جلب کرده است. گویا پردیس احمدیه به ساز سنتور بسیار مسلط است.

ذوق پشه از نوازندگی پردیس احمدیه

نخواختن پردیس احمدیه و دوق بی امان پشه

در قسمت جدید برنامه خانگی مهمانی پشه شحصیت با نمک این مجموعه پردیس احمدیه را مجبور به سنتور زدن می‌کند. سریال مهمونی به کارگردانی ایرج طهماسب در سال 1401 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این سریال علی زرمهری، سهیل رهبر زارع، سارا صبری و احمد فیاض به هنرمندی پرداخته‌اند.

ذوق پشه از نوازندگی پردیس احمدیه
ذوق دیدنی پشه از نواختن پردیس احمدیه

ذوق مرگ شدن پشه از نوازندگیه بازیگر محبوب پوست شیر

در ادامه می‌توانید ویدیویی از ذوق دیدنی پشه از نواختن پردیس احمدیه را ببینید:

پشه و بچه از شخصیت‌های این مجموعه هستند که هم در این مدت به کاراکترهایی محبوب بدل شده‌اند و هم حاشیه‌هایی را هر از گاهی رقم زده‌اند. از جمله حاشیه‌های شخصیت «پشه» همان جمله معروف او «بده بزنیم» است که با نقدها و تحلیل‌های مختلفی هم همراه شده و برخی در مذمت آن گفته‌اند و برخی از این انتقادات این شائبه را به وجود آورد که قرار است این کاراکتر با ممیزی‌هایی مواجه شود.

محمدصادق افراسیابی سرپرست معاونت کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی درباره ممیزی این کاراکتر و اینکه ساترا در این باره دخالتی داشته است یا خیر بیان کرد: بر اساس گفت و گویی که با آقای حسام‌پور معاون پایش و نظارت ساترا داشتم غیبت پشه در دو قسمت اخیر سریال مهمونی، هیچ ارتباطی با ساترا ندارد.

نخواختن پردیس احمدیه و دوق بی امان پشه

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *