ارسلان قاسمی ازدواجش را علنی کرد ؛ عکسی که برایش شایعه سازی کرده بود

انتشار عکسی در گذشته که به شایعه ازدواج ارسلان قاسمی کنار دختر زیبا دامن می‌زد، بعد از گذشت یک ماه ارسلان قاسمی ازدواجش را علنی کرد !

ارسلان قاسمی بازیگر شناخته شده ایرانی که از کودکی تاکنون در سینمای ایران فعالیت دارد بالاخره خبر ازدواج خودش را با انتشار عکس دونفره‌ای با همسرش اعلام کرد! حائز اهمیت است که در گذشته تصویری از ارسلان قاسمی در فضای مجازی پخش شده است باعث شده تا خبری از ازدواج ارسلان قاسمی به گوش برسد و هواداران را برآن داشت تا از صحت این ماجرا با خبر شوند. داستان این عکس سلفی بالاخره مشخص شد!

ارسلان قاسمی ازدواجش را علنی کرد

ارسلان قاسمی ازدواجش را با این دختر زیبا علنی کرد

ارسلان قاسمی ازدواجش را علنی کرد
ازدواج قاسمی ارسلان کنار دختر زیبا

ارسلان قاسمی زاده 1 خرداد 1374 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون و خواننده است. او که فارغ التحصیل رشته تئاتر و مهندسی معماری است در 8 سالگی جلوی دوربین رفت و حالا خوانندگی می‌کند و حضور فعالی در عرصه مدلینگ هم دارد.

تصویر جنجالی بالا که مدتی است در فضای مجازی دست به دست می‌شد به دنبال آن حاشیه‌هایی برای این بازیگر جوان داشت خبرها حاکی از آن است که ارسلان قاسمی ازدواج کرد. آیا این صحت دارد؟ خیر این شایعه‌ای است که بعد از گرفتن این سلفی با یکی از طرفداران پیش آمده است. اما با گذر زمان ارسلان قاسمی خبر ازدواجش را تایید کرد !

البته لازم به ذکر است که در طول سال‌ها فعالیت این بازیگر بااستعداد و جذاب حاشیه‌ها و شایعات لحظه‌ای از او دور نبوده‌اند. مدت‌ها پیش نیز شایعاتی درباره ارسلان و طرلان پروانه مطرح شده بود که بلافاصله تکذیب شد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *