علت تحریم مهران رجبی چیست ؟ مهران رجبی تحریم شد [ جزئیات ]

مهران رجبی بازیگر ایرانی که سالهاست در سینما و تلویزیون هنرنمایی می کند، از کم لطفی سینما می گوید. تحریم مهران رجبی از سوی سینما را در ادامه ببینید.

مهران رجبی بازیگر معروف سینما و تلویزیون که در دوران دهه 70 از چهره های معروف تلویزیون بود، این روزا از کم لطفی سینما به خودش گلایه می کند. مهران رجبی که این روز ها در سریال مادر سوجان در جلوی دوربین ها می باشد، در سخنان خود گفت: سینما در طول این سال ها به او کم لطف بوده است.

تحریم مهران رجبی از سوی سینما

علت تحریم مهران رجبی چیست

مهران رجبی، بیش از سه دهه فعالیت کارنامه بسیار زیادی از فیلم‌های سینمایی، سریال‌های تلویزیونی و حضور در نمایش‌خانگی دارد.

تحریم مهران رجبی
مهران رجبی تحریم شد

مهران رجبی در این روزا از نداشتن هیچ گونه پیشنهاد کاری از طرف سینما گلایه دارد و همه به دنبال دلیل تحریم مهران رجبی از سوی سینما می باشند.

مهران رجبی درباره این سخنتن خود می گوید:

« من این روزها جلوی دوربین سریال « مادر سوجان» در گیلان هستم و از طرفی با انرژی جدیدی قصد داریم فصل جدید برنامه « خودمونی» را با تغییراتی آماده کنیم. این‌طور نیست که بیکار باشیم اما این کم‌لطفی را سینما عمدتاً به تلویزیونی‌ها داشته است.»

همچنین رجبی به سوال« آیا گروهی در سینما برای برخی بازیگران محدودیت ایجاد می‌کنند» جواب داد:

این نکته هم می‌تواند باشد؛ اما به هر حال سینما از چهره‌هایی استفاده می‌کند که کمتر در تلویزیون دیده شده باشند. اساساً سینماگرها با تلویزیونی‌ها فرق دارند و سینما از کسانی بیشتر استفاده می‌کند خصوصاً در نقش‌های اصلی کمتر چهره‌شان دیده شده باشد. این اتفاق برای ما در شبکه نمایش‌خانگی هم می‌افتد چون بیشتر دنبال صنعت و پولسازی و بحث‌های تجاری‌اند. در بسیاری از صنوف دیگر هم این باندبازی‌ها و گروه‌بازی‌ها وجود دارد اما سینما سروصدایش بیشتر است. خدا رزق می‌دهد و خیلی نباید به این مسائل فکر کرد. من تا 4، 5 ماه دیگر در سریال « مادر سوجان» به کارگردانی حسین تبریزی کار خواهم داشت و بعد از آن هم به « خودمونی» فکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *