ظاهر باورنکردنی مازیار لرستانی در کنسرت خواننده معروف ؛ دورهمی پرجمعیت مازیار لرستانی +[کنایه مهران رجبی به مازیار لرستانی!]

عکسی از ظاهر باورنکردنی مازیار لرستانی در کنسرت خواننده معروف در شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام منتشر شده است که بازتاب گسترده ای داشته است.

مازیار لرستانی این روزها جز خبرسازترین بازیگر سینماست، او که با تغییر جنسیت خود بسیار جنجال آفرید حال هر روز با حضورش در مکان‌های عمومی و هنری سوژه دست عکاسان می‌شود. اینبار با تغییر باورنکردنی مازیار لرستانی در کنسرت خواننده معروف دوباره نگاه مخاطبان را به خود جلب کرده است.

ظاهر باورنکردنی مازیار لرستانی در کنسرت خواننده معروف

ظاهر مازیار لرستانی در کنسرت خواننده معروف

همچنین در چند روز گذشته دورهمی مازیار لرستانی با دوستانش خبرساز شد که شهین تسلیمی یکی از مهمانان این دورهمی بود که عکس هایی از این دورهمی در صفحه شخصی خود با کاربران به اشتراک گذاشت.

ظاهر باورنکردنی مازیار لرستانی در کنسرت خواننده معروف
ظاهر باورنکردنی مازیار لرستانی در کنسرت خواننده معروف

شهین تسلیمی در پست جدید خود با انتشار عکس‌هایی از مازیار لرستانی چند بازیگر دیگر نوشت:

شب گذشته به اتفاق دوستان خوبم مازیار  لرستانی، سارا خوئینی‌ها، الیکا عابدینی و محمد رضا اکبری به دیدن نمایش بر باد رفته در تئاتر حافظ نشستیم. جای دوستانِ دیگر خالی. در ادامه می‌توانید عکس دورهمی مازیار لرستانی به همراه دوستانش را مشاهده کنید:

دورهمی پرجمعیت مازیار لرستانی

کنایه مهران رجبی به تغییر جنسیت مازیار لرستانی

فیلم شوخی یا کنایه مهران رجبی به همسر سابقش مازیار لرستانی در سریال سه در چهار تحت عنوان ویدئو تیکه مهران رجیبی به تغییر جنسیت مازیار لرستانی خبرساز شد. چندی پیش، ویدئویی مبنی بر فیلم جشن تولد مازیار لرستانی با ریش و استایل مردانه به انتشار رسید که بازتاب گسترده‌ای را به همراه داشت. در ادامه ویدیو وایرال فیلم شوخی مهران رجبی با تغییر جنسیت مازیار لرستانی را در فگار تماشا کنید.

کنایه مهران رجیبی به تغییر جنسیت مازیار لرستانی

ظاهر باورنکردنی مازیار لرستانی در کنسرت خواننده معروف
شوخی مهران رجبی با تغییر جنسیت مازیار لرستانی

ویدئو کنایه آمیز مهران رجبی به تغییر جنسیت مازیار لرستانی

لرستانی، در ۲۲ تیر ۱۴۰۱ از تطبیق جنسیت خود خبر داد و گفت نام مازیار را برگزیده است. حال با فیلم تیکه سنگین مهران رجیبی به تغییر جنسیت لرستانی دوباره بر سر نگاه‌ها افتاد.


تغییر جنسیت لرستانی از سوی کاربران ایرانی شبکه‌های اجتماعی با واکنش‌های فراوان روبه‌رو شد و در حالی که عده‌ای از «تغییر جنسیت» او سخن می‌گفتند، فعالان حقوق تراجنسیتی‌ها یادآوری کردند که باید از «تطبیق جنسیت» برای چنین اتفاقی استفاده کرد. او گفت هویت سابق او مردی بوده که ۵۶ سال ادامه داشته و امیدوار است که بتواند آنرا به درمان برساند.

واکنش کاربران به تصویر جدید مازیار لرستانی با هوادارش:

بدن بودن تا خدی قابل فهم هست، ولی قطعا ایشون نیاز دارن یک مدتی بعد این تغییر به خودشون زمان بدن، یک مدتی ارامشو تجربه کنن هر جا عکس میگیرن هی مردم کامنت میزارن همه اون فیدبک ها میتونه دوباره فشار زیادی بیاره یک مدت فقط آروم باشن و از تغییری که دادن لذت ببرن!

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *