خودنگاره جانی دپ به فروش گذاشته شد ؛ خودنگاره جانی دپ از دوران چالش برانگیز زندگی اش

آغاز فروش خودنگاره جانی دپ ، خودنگاره‌ای که مربوط به دوران چالش‌ برانگیز زندگی اوست و او چند ماه پیش خلق کرده بود به مدت 13 روز شروع شده است.

روز پنجشنبه، Castle Fine Art پرتره شخصی دپ 60 ساله را با عنوان “پنج” به نمایش گذاشت که قرار است از امروز فقط به مدت 13 روز به فروش برسد. عددی که در یک بیانیه مطبوعاتی آن را “برای هنرمند مهم” توصیف کرد.

بیشتر بخوانید:

کنسرت جانی دپ در پاریس

آغاز فروش خودنگاره جانی دپ

فروش سلف پرتره جانی دپ

جانی دپ پیش از این با انتشار اولین مجموعه هنری خود با عنوان «دوستان و قهرمانان» در سال 2022 بیش از 3.6 میلیون دلار درآمد داشت. این پرتره به سبک مجموعه هنری قبلی «دوستان و قهرمانان» جانی دپ نقاشی شده است و از عکسی که خود دپ در عکاسی عطر کریستین دیور در سال 2015 با عکاس ژان باتیست موندینو گرفت، الهام گرفته شده است، همانطور که دپ در یک مصاحبه ویدیویی در مورد این خودنگاره توضیح داد. دپ در این ویدیو توضیح داد:

این خودنگار را در استودیوی رالف استدمن در حدود سال ۲۰۲۱ انجام دادم. من به آن نگاه کردم و نمی‌دانم چرا، فکر کردم به چیز دیگری نیاز دارد. به اطلاعات بیشتر نیاز داشت.

آغاز فروش خودنگاره جانی دپ
خودنگاره جانی دپ از دوران چالش برانگیز زندگی اش, فروش خودنگاره جانی دپ, فروش سلف پرتره جانی دپ

فروش خودنگاره جانی دپ

در ادامه می‌توانید خودنگاره جانی دپ از دوران چالش برانگیز زندگی اش را ببینید:

آغاز فروش خودنگاره جانی دپ
خودنگاره جانی دپ از دوران چالش برانگیز زندگی اش, فروش خودنگاره جانی دپ, فروش سلف پرتره جانی دپ

این بازیگر اضافه کرد:

وقتی احساس کردم که نیاز دارم اساساً شمارش معکوس سالها را بنویسم، اساساً فقط “پنج” را در آنجا نوشتم زیرا تازه وارد سال پنجم جنون شده بودم.

یک بیانیه مطبوعاتی همچنین خاطر نشان کرد که جانی دپ در سال 2021 “خود را در خلق این اثر به عنوان وسیله ای برای شفای خلاق غرق کرد” و اوایل سال جاری قبل از تصمیم به اشتراک گذاری آن به صورت عمومی به پروژه بازگشتی داشت.

فروش سلف پرتره جانی دپ

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *