حمله روحانی به سخنان جواد خیابانی در برنامه تلویزیونی مهلا [+ویدیو]

به تازگی ویدئویی در فضای مجازی به انتشار رسیده که در آن با حمله روحانی به سخنان جواد خیابانی در برنامه مهلا درباره محرم رو به رو هستیم.

حمله روحانی به سخنان جواد خیابانی در برنامه مهلا

جواد خیابانی، متولد ۲۷ آبان ۱۳۴۵ در کرج، گزارشگر فوتبال، تهیه‌کننده و مجری برنامه‌های ورزشی تلویزیون ایران است. او در این برنامه از بیماری فلج اطفال که در کودکی داشته می‌گوید. به گفته‌ی او مادرش نذری به امام حسین(ع) داشته است.

ویدیوی اول از حمله روحانی به سخنان جواد خیابانی در برنامه مهلا :


ویدیوی دوم از واکنش روحانی به سخنان جواد خیابانی در برنامه مهلا :

شفا گرفتن جواد خیابانی در کودکی

شفا گرفتن جواد خیابانی در بچگی

اخیرا در مصاحبه‌ای جنجالی که از جواد خیابانی به انتشار رسیده، او از نذر عجیب مادرش در کودکی می‌گوید که مادرش به دلیل بیماری‌اش در بچگی انجام داده است. این ویدئو با بازخوردهای بسیاری در فضای مجازی و شبکات اجتماعی مواجه شده است.

واکنش روحانی به سخنان جواد خیابانی
واکنش روحانی به سخنان جواد خیابانی

شفا گرفتن جواد خیابانی در بچگی

در ادامه می‌توانید ماجرای نذر مادر جواد خیابانی برای بیماری اش را ببینید:


ویدیوی دوم:


نذر مادر جواد خیابانی در کودکی او

جواد خیابانی از سال ۱۳۷۳ تا به حال در بیش از چهل برنامه تلویزیونی مختلف، به عنوان تهیه‌ کننده شرکت داشته است. جواد خیابانی پنجمین فرزند از میان خانواده‌ای با 8 فرزند است. پدر او انباردار اداره اصلاح بذر کرج بود و همچنین او تا ۶ سالگی مقیم کرج بود تا اینکه در سال ۱۳۵۱ به تهران آمد و شاگرد اول کل دبستان‌های منطقه ۱۰ آموزش و پرورش تهران شد.

او در آزمون کنکور استعدادهای درخشان شرکت کرد و قبول شد اما به دلیل محدودیت‌های مالی، توانایی ثبت نام کردن نداشت. وی به علت بیماری فلج اطفال که در سال ۱۳۴۸ به آن دچار شده بود، مشکلات حرکتی زیادی نیز داشت که البته هنوز هم از آن کمی رنج می‌برد؛ اما با این وجود در مسابقات دوچرخه‌ سواری آموزشگاه‌های ایران در سال ۱۳۶۲ قهرمان شد. خیابانی در سال‌های ۱۳۶۲ تا ۱۳۶۴ مدافع چپ و دروازه‌بان تیم فوتبال منتخب آموزشگاه‌های کرج هم بود.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *