اعترافی قدیمی از مازیار لرستانی در یک مصاحبه درباره حاجت گرفتن از امام حسین‌

مازیار لرستانی یکی از بازیگران معروف سینما و تلویزیون ایران بود که اخیراً خبری تحت عنوان حاجت گرفتن مازیار لرستانی از امام حسین‌ به انتشار رسید.

مازیار صالحی لرستانی با نام تولد شهره صالحی لرستانی، متولد ۳۱ خرداد ۱۳۴۵ بازیگر و کارگردان اهلِ ایران است. او فعالیت سینمایی خود را در سال ۱۳۶۵ با بازی در فیلم اُغُر بخیر آغاز کرد. مدت‌ها قبل او تصمیم به تغییر جنسیت گرفت و حواشی زیادی برای ایجاد شد. همجنین اخیراً ویدیویی تحت عنوان حرف های مازیار لرستانی در مورد امام حسین به انتشار رسید که بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی به همراه داشت.

بیشتر بخوانید:

صحبت های تلخ مازیار لرستانی

عکس متفاوت مازیار لرستانی غوغا به پا کرد!

حاجت گرفتن مازیار لرستانی از امام حسین‌

درخواست مازیار لرستانی از امام حسین

مازیار لرستانی سال ۱۳۴۵ در تهران با نام شهره صالحی لرستانی زاده شد. وی دانش‌آموخته کارشناسی رشته کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبایی دانشگاه تهران در سال ۱۳۶۹ و همچنین دانش‌آموخته کارشناسی ارشد رشته فیلم‌نامه‌نویسی سینما از مرکز اسلامی آموزش فیلم‌سازی مجتمع فیلم‌سازی باغ فردوس در سال ۱۳۷۳ است.

حاجت گرفتن مازیار لرستانی از امام حسین‌
حاجت گرفتن مازیار لرستانی از امام حسین‌

لرستانی، در ۲۲ تیر ۱۴۰۱ از تطبیق جنسیت خود خبر داد و گفت نام مازیار را برگزیده است. این اتفاق از سوی کاربران ایرانی شبکه‌های اجتماعی با واکنش‌های فراوان روبه‌رو شد و در حالی که عده‌ای از تغییر جنسیت او سخن می‌گفتند، فعالان حقوق تراجنسیتی‌ها یادآوری کردند که باید از تطبیق جنسیت برای چنین اتفاقی استفاده کرد.

او گفت هویت سابق او مردی بوده که ۵۶ سال ادامه داشته و امیدوار است که بتواند آن را به درمان برساند. اخیراً ویدیویی از او منتشر شد که نشان می‌دهد او از امام حجت در مورد این کارش کمک خواسته بود و به نظر می‌رسد که حاجتش را گرفته است.

بیشتر بخوانید:

ظاهر باورنکردنی مازیار لرستانی در کنسرت خواننده معروف

از تصویر مازیار لرستانی در کنسرت ایوان بند تا فیلم جشن تولد شهره لرستانی

حرف های مازیار لرستانی در مورد امام حسین

در ادامه می‌توانید حرف های مازیار لرستانی در مورد امام حسین را ببینید:


لرستانی بازی در تئاتر را از سال ۱۳۶۴ با نمایش‌های دانشجویی از جمله آدم‌برفی، زیبایی بی‌اعتنا، من به باغ عرفان، آژاکس، پیشنهاد ازدواج و تبعیدی‌ها تجربه کرد و تا ۱۳۶۹ ادامه داد. بازی در سینما را از سال ۱۳۷۰ با فیلم نیاز به کارگردانی علیرضا داوودنژاد آغاز کرد. مجموعه تلویزیونی هتل به کارگردانی مرضیه برومند و فیلم سینمایی مأموریت آقای شادی و چندین تله فیلم دیگر از جمله آثاری است که او به عنوان نویسنده در آنان حضور داشته است. چندین فیلم کوتاه و تله فیلم از کارهایی است که وی کارگردانی کرده است.

بیشتر بخوانید:

درخواست مازیار لرستانی از امام حسین

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *