شیرین کاری جدید مارتین اسکورسیزی در ویدیوی تیک تاک

به تازگی، ویدئویی جدید از شیرین کاری جدید مارتین اسکورسیزی در ویدیوی تیک تاک به انتشار رسیده که بازتاب فراوانی را با خودش به همراه داشته است.

فرانچسکا اسکورسیزی، بازیگر و دختر کارگردان افسانه‌ای هالیوود، مارتین اسکورسیزی، بار دیگر پدرش را به خاطر نظرات جنجالی او در MCU در تیک تاک، ترول می‌کند که با بازتاب فراوانی در فضای مجازی همراه بود. او به مناسبت اینکه پدرش بار دیگر در یک جشنواره حاضر شده، این ویدئو را برای او درست کرده است.

شیرین کاری جدید مارتین اسکورسیزی در ویدیوی تیک تاک

تیک تاک جدید دختر مارتین اسکورسیزی

فرانچسکا، دختر مارتین اسکورسیزی، پدرش را در TikTok، در قالب یک ویدئوی جالب نشان می‌دهد. فرانچسکا، کوچکترین دختر مارتین اسکورسیزی، کارگردان افسانه‌ای فیلم‌های راننده تاکسی، گاو خشمگین، دوستان خوب، و گرگ وال استریت است.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی جدیدترین فیلم مارتین اسکورسیزی بهترین فیلم اسکار 2024

بیانیه مشترک اسپیلبرگ و اسکورسیزی و اندرسون برای حفظ TCM

آخرین فیلم او، Killers of the Moon، از مهم‌ترین فیلم‌های 2023 می‌باشد. او پیش از این فیلم، مرد ایرلندی را اکران کرده بود که ظاهراً خداحافظی او با ژانر گانگستری را نشان می‌داد. این فیلم، در نوامبر 2019 در نتفلیکس منتشر شد و موفقیت واقعی دیگری برای کارگردان بود که به کارنامه تاریخی خود اضافه کند و در مجموع 10 جایزه اسکار را به دست آورد. اکنون، اسکورسیزی سخت مشغول برنامه ریزی فیلم بعدی خود یعنی قاتلان ماه گل، است.

شیرین کاری جدید مارتین اسکورسیزی در ویدیوی تیک تاک
فیلم جدید مسخره بازی اسکورسیزی در تیک تاک

فیلم تیک تاک اسکورسیزی

در ادامه می‌توانید فیلم تیک تاک اسکورسیزی را ببینید:

این فیلمساز 80 ساله به فرزند 23 ساله خود اجازه داد تا پشت صحنه هر روز خود را مستند کند و آن را برای TikTok خود پست کند. او توییتی را ضمیمه کرد که می‌گفت:

کاش ppl یک تریلر 30 ثانیه‌ای داشت تا بتوانم ببینم خودم را در چه چیزی قرار می‌دهم.

این اشاره را با مونتاژی از بهترین قطعات اسکورسیزی ادامه داد.

تیک تاک جدید دختر مارتین اسکورسیزی

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

دیدگاه شما در خصوص شیرین کاری جدید مارتین اسکورسیزی در ویدیوی تیک تاک چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *