ازدواج جنجالی آتوسا پورکاشیان با استاد شطرنج آمریکا + بیوگرافی آتوسا پورکاشیان

آتوسا پورکاشیان، استاد بزرگ شطرنج که به آمریکا مهاجرت کرده با هیکارو ناکامورا ازدواج کرد. ازدواج آتوسا پورکاشیان با استاد شطرنج آمریکا را در ادامه ببینید.

آتوسا پورکاشیان، استاد بزرگ شطرنج زنان ایران که مدتی است به آمریکا مهاجرت کرده با هیکارو ناکامورا استاد بزرگ شطرنج آمریکا ازدواج کرد. پورکاشیان خبر ازدواجش را در استوری خود اعلام کرد.

بیوگرافی آتوسا پورکاشیان استاد بزرگ شطرنج + جزئیات مهاجرت

ازدواج آتوسا پورکاشیان با استاد شطرنج آمریکا

هیکارو ناکامورا، شوهر آتوسا پورکاشیان کیست؟

ناکامورا سوپر استاد بزرگ شطرنج با اصالت ژاپنی است که خانواده‌اش دو سال پس از تولد او به آمریکا مهاجرت کرده‌اند. ناکامورا تبحر بسیار ویژه‌ای در شطرنج سریع دارد و هم‌اکنون در این رشته نفر اول جهان است. علاوه بر این در شطرنج فکری، ناکامورا در حال حاضر با ریتینگ ۲۷۸۷ پس از مگنوس کارلسن در رده دوم بهترین بازیکنان جهان قرار دارد.

ازدواج آتوسا پورکاشیان با استاد بزرگ شطرنج آمریکا سوژه جدید خبرنگاران جهانی شد.

استوری آتوسا پورکاشیان با استاد شطرنج آمریکا

ازدواج آتوسا پورکاشیان با استاد شطرنج آمریکا
خبر ازدواج آتوسا پورکاشیان

پورکاشیان در ۱۰سالگی برای اولین بار به کلاس شطرنج بُنَکدار در فرهنگسرای بهمن رفت. بعد از دو ـ سه ماه آموزش، در مسابقه‌ای که برای قهرمانی تهران ردهٔ سنی زیر ۱۰ سال برگزار می‌شد، شرکت کرد و موفق به کسب مقام اول شد. وی ۷ سال تحت تعلیم هادی مؤمنی، قهرمان سابق شطرنج ایران بود و مدتی نزد خسرو هرندی و «هاملت تومانیان» آموزش دیده‌است.

پورکاشیان در سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ بازیکن تیم هامبورگ در بوندس‌لیگای شطرنج آلمان بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ازدواج آتوسا پورکاشیان با استاد شطرنج آمریکا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *