ویدیو : مراسم خاکسپاری مرحوم محمدرضا عجمی پور +[پشت پرده علت مرگ محمد عجمی]

اخیرا مرگ زود هنگام بازیکن جوان تیم نفت آبادان در رسانه ها سر صدای زیادی را ایجاد کرده است. در ادامه پشت پرده علت مرگ محمد عجمی بررسی خواهیم کرد.

چند روز پیش خبر فوت بازیکن جوان تیم نفت آبادان، محمد عجمی، در رسانه های مجازی پخش شده است. امروز مجلس ختم مرحوم محمدرضا عجمی پور انجام شده که بسیاری از فوتبالیست های کشورمان برای ادعای احترام در این مراسم حضور پیدا کردند.

مراسم خاکسپاری مرحوم محمدرضا عجمی پور

مراسم تدفین محمد رضا عجمی پور

آیین تشییع محمد رضا عجمی پور وینگر جوان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، جمعه 6 مرداد ماه با حضور جمع کثیری از ورزشکاران، همبازیان، کادر فنی و مدیران باشگاه، هواداران و فوتبالی های منطقه آزاد اروند، استان خوزستان و کشور از ورزشگاه تختی برگزار شد.

محمدرضا عجمی‌ پور که برای لیگ بیست و سوم با نظر عبدالله ویسی از تیم امید باشگاه صنعت نفت به تیم بزرگسالان نفت اضافه شده بود و از او به عنوان پدیده در فصل جدید لیگ برتر نام برده می شد، شب گذشته ساعتی بعد از حضور در تمرین طلایی پوشان، در جاده اروندکنار بر اثر حادثه تصادف جان خود را از دست داد.

در ادامه می‌توانید مجلس ختم مرحوم محمدرضا عجمی پور را ببینید:

پشت پرده علت مرگ محمد عجمی

پشت پرده درگذشت محمد عجمی

متاسفانه محمد عجمی جوان آینده دار فوتبال آبادان که با نظر مستقیم عبدالله ویسی به تیم بزرگسالان صنعت نفت دعوت شده بود، ساعتی قبل بر اثر تصادف جان خود را از دست داد. اکثر رسانه های فوتبالی و غیره این ناراحتی را به خانواده محمد عجمی و فوتبال آبادان تسلیت می‌گوید.

مراسم خاکسپاری مرحوم محمدرضا عجمی پور
دلیل مرگ محمد عجمی

علت فوت محمد عجمی

مراسم خاکسپاری مرحوم محمدرضا عجمی پور
پشت پرده علت مرگ محمد عجمی

محمد عجمی در آغاز تمرینات فصل جدید از رده امیدهای این باشگاه به جمع تیم بزرگسالان اضافه شده بود. پیش از این مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان از او به‌عنوان یک پدیده در فصل آینده لیگ برتر یاد کرده بود.

مراسم تدفین محمد رضا عجمی پور

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

دیدگاه شما در خصوص مراسم خاکسپاری مرحوم محمدرضا عجمی پور چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


One thought on “ویدیو : مراسم خاکسپاری مرحوم محمدرضا عجمی پور +[پشت پرده علت مرگ محمد عجمی]

  1. خداوند به پدر و مادرش صبر بده. علت اصلی این سانحه متوجه باشگاه میباشد چرا یک بازیکن تیم حرفه ای باید با موتور از محل تمرین تردد کنه؟!!! باشگاه نفت چه جوابی داره به خانواده این عزیز بده؟ هر چند که دیگه فایده‌ای ندارد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *