ویدیو : خواستگاری از خانوم روشنک عجمیان در لایو

به تازگی ویدیویی از خواستگاری از خانوم روشنک عجمیان در لایو در رسانه های مجازی منتشر شده که حواشی بسیاری را از سوی کابران ایجاد کرده است.

امروز ویدیویی از خواستگاری جنجالی از خانوم روشنک عجمیان در لایو اینستاگرام در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که سر صدای زیادی را ایجاد کرده است.

خواستگاری از خانوم روشنک عجمیان در لایو

جنجالی ترین خواستگاری در لایو روشنک عجمیان

امروز ویدیویی از خواستگاری در لایو روشنگ عجمیان در رسانه ها وایرال شده که حواشی بسیاری را برای این خانوم بازیگر داشته است. روشنک عجمیان متولد 20 بهمن 1355 در تهران، بازیگر است. روشنک عجمیان فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته کارگردانی تئاتر و لیسانس رشته بازیگری می باشد، در مورد کم کاری می گوید “پول و پارتی ندارم”.

روشنک عجمیان علاوه بر بازیگری توانایی اجرا و تجربه مجری گری نیز دارد فعالیت خود را از سال 1372 با کلاس های بازیگری و تئاتر شروع کرد، از همین کلاس ها رفته رفته توانایی های خود را به رخ کشید، اولین تجربه حرفه ای در بازیگری در سال 1376 در سریال گوهر کمال بود.

خواستگاری از خانوم روشنک عجمیان در لایو
خواستاگاری عجیب در لایو روشنک عجمیان

خواستگاری جنجالی از خانوم روشنک عجمیان در لایو اینستاگرام

در ادامه می‌توانید خواستاگاری عجیب در لایو روشنک عجمیان را ببینید:

روشنک عجمیان می گوید:

“من کلا با جراحی زیبایی در بازیگران موافق نیستم چون بازیگر مدل نیست و باید چهره کاملا طبیعی داشته باشد تا بتواند در هر نقشی باورپذیر جلوه کند اما در عین حال عنوان می کنم اگر کسی این کار را انجام داده ارتباطی به من ندارد و من اجازه قضاوت در مورد دیگران را به خود نمی دهم.”

روشنک عجمیان فعالیت خود را از سال 1372 با کلاس های بازیگری و تئاتر شروع کرد، از همین کلاس ها رفته رفته توانایی های خود را به رخ کشید، اولین تجربه حرفه ای در بازیگری در سال 1376 در سریال گوهر کمال بود.

جنجالی ترین خواستگاری در لایو روشنک عجمیان

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص خواستگاری از خانوم روشنک عجمیان در لایو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *