ببینید: فیلم جشن تولد لاکچری شهره آغداشلو به همراه گوهر خیر اندیش

فیلم جشن تولد لاکچری شهره آغداشلو به همراه گوهر خیر اندیش وایرال شد. در ادامه ویدیو لو رفته از گوهر خیراندیش در تولد شهره آغداشلو را ببینید.

حضور گوهر خیراندیش و دوستی با هنرمندان لس آنجلسی از او بازیگر سینما و تلویزیون که اقامت آمریکا را دارد، بعید نیست! حضور گوهر خیراندیش در تولد شهره اغداشلو همچنین روابط او با خوانندگان لس آنجلسی نشان‌دهنده دوستی و رابطه نزدیکی است که می‌توان به بودن او در جشن تولد شهره آغداشلو اشاره کرد.

فیلم جشن تولد لاکچری شهره آغداشلو به همراه گوهر خیر اندیش

گوهر خیراندیش و لیلا فروهر در جشن تولد شهره آغداشلو

در ویدیو مراسم تولد شهره اغداشلو گوهر خیراندیش در کنار لیلا فروهر دیده می‌شود.

فیلم جشن تولد لاکچری شهره آغداشلو به همراه گوهر خیر اندیش

ویدئو جشن تولد لاکچری شهره آغداشلو به همراه گوهر خیر اندیش

شهره اغداشلو با نام اصلی پری وزیری‌تبار  متولد ۲۱ اردیبهشت ۱۳۳۱، بازیگر ایرانی-آمریکایی است. او برای بازی در فیلم خانه‌ای از شن و مه (۲۰۰۳) نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد. او برای به تصویر کشیدن ساجده طلفاح در مجموعه تلویزیونی خانه صدام (۲۰۰۸) موفق به دریافت جایزه اِمی پرایم‌تایم در شاخه بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد.

گوهر خیراندیش متولد ۱ شهریور ۱۳۳۳ است. خیراندیش برای بازی در زیر بام‌های شهر (۱۳۶۸)، چهره (۱۳۷۴) و جنگجوی پیروز (۱۳۷۷) نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد. بازی در ارتفاع پست (۱۳۸۰) ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا برایش دیپلم افتخار جشنواره فیلم فجر را به همراه داشت و برای بازی در نقش اصلی رسم عاشق‌کشی (۱۳۸۲) برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص فیلم جشن تولد لاکچری شهره آغداشلو به همراه گوهر خیر اندیش چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *